Gabrini 3D nuanta numarul 10

Mi-am cumparat inca o oja din colectia 3D de la Gabrini chiar daca stiam ca nu ma inteleg prea bine cu ea la capitolul rezistenta, dar mi-a placut mult nuanta. De aceasta data am ales tot o nuanta de roz din gama somon cum imi place mie sa ii spun: Gabrini 3D numarul 10.
Fata de nuanta numarul 16 despre care v-am povestit mai demult aici , aceasta are o consistenta mai groasa si am avut ceva probleme la aplicare, dar pana la urma am reusit o uniformizare din 3 straturi. Luciul pe care il observati in poze nu este de la oja, am folosit un top coat de la Flormar, care m-a ajutat sa cresc si rezistenta acesteia pe unghiile mele de la 1 zi la 5-6 zile.  
Are un pret de 4-5 lei si o gasiti mai la toate magazinele de cartier.

Nuanta ojei este putin mai aprinsa decat in aceste fotografii, dar nu am reusit sa o captez in fotografii, asa ca am filmat cateva secunde pentru clarificare: 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu