Floral Pleated White Romwe Skirt

Cred ca au trecut mai bine de 2 ani de zile de cand imi doresc ceva de imbracat cu un imprimeu de flori de cires, dar pana acum nu am avut succes pentru ca ori nu imi placea haina respectiva ( gen salopeta prea scurta scurta) ori nu mi se potrivea marimea. De data asta am avut noroc pe jumatate:
Imi place modelul rochiei, imi sta binisor, dar marimea nu mi se potriveste :))) Marimea cea mai mare disponibila, adica M la acest model este mica, nu ma pot inchide complet la fermoar si nici vorba sa inchid nasturele. Eu am indoit putin bata la spate ca sa pot realiza aceste fotografii, dar nu pot iesi asa pe strada. Trebuie cumva modificata, trebuie doar sa gasesc pe cineva disponibil. Acum in saptamana dinaintea Pastelui nu am nici o sansa, asa ca mi-am luat gandul de a purta aceasta rochie zilele astea. 
Am avut ceva batai de cap cu calcatul cutelor, dar pana la urma m-am descurcat. Materialul este poliester, dar este cumva satinat, pare de buna calitate si imi place cum se simte. 
 Rochia a fost comandata de pe Romwe, a ajuns in 2 saptamani de la comanda si a costat in jur de 20 de dolari pentru ca am prins-o la oferta. Promotia este inca valabila. In restul timpului costa mai mult decat dublu: 43 de dolari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu