Black High Waist Pleated Romwe Skirt

Daca tot se zice ca din sifonierul unei femei nu trebuie sa lipseasca faimoasa "little black dress", eu zic ca afirmatia e valabila si pentru fusta neagra scurta. Eu mi-am luat o astfel de fusta de pe Romwe. Nu este prea scurta, are o lungime destul de respectabila, nu m-ar fi deranjat sa fie cu o palma deasupra genunchiului, dar merge si asa. 
Eu am ales marimea L care se potriveste pentru o talie de 74 cm. Bata din talie este mai inalta decat se vede la mine in poze pentru ca am indoit-o. Nu imi place cum se vedea asa de lata, dar puteti vedea originalul pe Romwe aici. Materialul se calca usor, este bumbac, dar  este moale si fin ca matasea. 
Se asorteaza cu orice tricou, maieu, indiferent de culoare si orice imprimeu sau orice incaltari, sport, balerini sau pantofi pentru ca este cea mai simpla fusta pe care o am in sifonier. 

Daca va place aceasta fusta o gasiti acum la promotie pe Romwe de la 36 la 16,5 dolari. Comanda ajunge in maxim 2 saptamani. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu