Romwe White Lace Flare Dress

Daca acum cateva saptamani am comandat gresit o rochie cu doua marimi mai mari,de data asta am luat intentionat o rochie mai mica cu o marime.  Dupa marimile de pe site ma incadrez la marimea M, dar am luat S in speranta ca ma va motiva sa slabesc!
Din fericire ma pot inchide total la fermoar, dar simt ca ma strange in talie, dantela de la maneci ma tine si in plus se vede cu ochiul liber ca este mica si cam scurta. 
Modelul rochiei este identic cu cel de pe site, detaliile dantelate sunt frumoase, doar ca materialul este putin transparent. De la talie in jos rochia are dublura, mi-ar fi placut sa aibe si in partea de sus. 
 Din pacate materialul se cuteaza usor si trebuie calcat, in rest nu am probleme. Eu am prins aceasta rochie la oferta, de la 42 de dolari, redusa la 19. Inca mai este valabila oferta aici.  
 Pentru poze mai clare si mai multe detalii despre aceasta rochie puteti vizita site-ul oficial: Romwe.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu