Pink Half Sleeve Backless Romwe Dress

Mi-a placut din prima aceasta rochie roz tip sac cu maneca 3 sferturi de pe Romwe si nu am stat prea mult pe ganduri cand am cumparat-o. Ca si in cazul rochiei de ieri am comandat intentionat o marime mai mica, dar in care totusi "intru" ... cat de cat :) 
Se vede ca este mica de mine la umeri si se intinde cam mult materialul deasupra bustului si la spate. Daca as slabi vreo 5 kilograme cred ca pana la urma mi-ar veni bine. Din nefericire nici calitatea materialului nu imi place asa de mult, pe site pare altceva, cumva mai tare, mai batos. In realitate este un material supraelastic si transparent la soare/lumina puternica ( nu are dublura ). In rest, ca model este identic cu cel de pe Romwe
Modelul acesta il gasiti acum la reducere, de la 33 la 15 dolari. 

 Daca va place aceasta rochie si va incadrati in marimea 36-38 ( eu sunt 38-40) o puteti castiga daca va inscrieti la concursul organizat de mine pe facebook aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu