Estee Lauder Somptuous Extreme Mascara si Lash Primer Plus Review

In ultimele luni am folosit intens Somptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara de la Estee Lauder.
Eu am varianta mini a cestui produs, combinata cu primerul pentru gene in acelasi ambalaj. Ambele produse se gasesc pe piata separat, full size. 
Rimelul l-am folosit pana s-a uscat, primerul pentru gene mai putin pentru ca nu am vazut absolut nici o diferenta si nu ii vad rostul avand in vedere ca nu exista diferente intre genele cu rimel si genele cu primer si apoi cu rimel. Ma refer strict la acest produs, pentru ca am mai folosit inainte un primer pentru gene si acolo chiar se vedea diferenta. Pentru mine primer-ul trebuie sa fie o baza pentru rimel, sa ii intensifice culoarea si sa ajute la cresterea rezistentei. In cazul Lash Primer Plus Estee Lauder singura realizare era ca le pieptena. Dar sincer nu ma incalzeste cu nimic faptul acesta, pentru ca pot face asta si din periuta rimelului si daca cineva chiar vrea gene pieptenate inainte de rimel, exista pieptene pentru gene, care e mult mai ieftin decat acest primer. 
Estee Lauder Somptuous Extreme Mascara ofera volum, alungire si ceva efect de curbare a genelor. 
Singura mea nemultumire legata de acest rimel este ca are o tendinta de aglomerare a produsului pe gene. Adica daca aplicati prea mult se formeaza bobite mici pe varful genelor, care pe langa faptul ca sunt inestetice au si tendita de a se usca in timp si va treziti mai tarziu cu ele pe fata. 
Periuta este destul de mare fata de altele si uneori ating pleoapa superioara dar nu ma deranjeaza acest aspect. La talentul meu le ating si cu periute mici :))) 
Rezista bine pe gene, nu curge si se demachieaza usor cu apa micelara sau demachiante bifazice. 

Din experienta mea nu va pot recomanda Lash Primer Plus ( costa in jur de 85-100 lei), dar aveti in vedere Somptuous Extreme Mascara data viitoare cand sunteti in cautarea unui rimel bun. Este un produs destul de scump: 165 de lei la Sephora, sau putin mai ieftin online ( 110-120 lei ), dar merita.   

PS: In aceste fotografii nu am folosit primerul pentru gene pentru ca s-a uscat demuuult in tub, rezultatul este obtinut folosind doar rimelul, aplicat in 2 straturi.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu