Elie Saab Spring/Summer 2016 Couture

Zilele trecute butonam telecomanda cand mi-a atras atentia o rochie pe fashion tv, o combinatie intre o rochie indiana si guler inalt, gen edwardian. Cum show-ul era pe terminate, am cautat pe net si am gasit prezentarea originala, era vorba de noua colectie  de la Elie Saab Couture Primavara/Vara 2016. Din cate imi dau eu seama rochiile din aceasta colectie sunt o combinatie intre rochii diafane cu elemente din cultura indiana si din epoca edwardiana, cu insertii de cristal, pene, paiete. Am ales sa va arat cateva din preferatele mele, iar daca doriti puteti vedea toata colectia aici
Nu imi place atitudinea modelelor, unele nici nu au schitat un zambet, toate par botoase. Dar pana la urma rochiile sunt importante si nu am nimic sa le reprosez. Doar pretul! Eu ma duc sa visez... momentul in care imi voi permite si eu o astfel de rochie! Cred ca ultimele doua rochii sunt preferatele mele absolute din aceasta colectie, voua ce va place mai mult? 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu