Beauty Swap by BeautyBarometer editia a 4-a

Azi am folosit pentru prima data pensulele de machiaj  de la Douglas pe care le-am primit la schimb, la evenimentul organizat de Ana Maria de la BeautyBarometer si mi-am amintiti cu drag de seara de 15 Februarie cand a avut loc Beauty Swap by BeautyBarometer editia a 4-a.
Am ajuns acolo nedormita de cateva zile, direct de la gara, cu bagaj cu tot, iar norocul meu a fost ca am adus produsele pentru swap cu cateva zile inainte la Beauty Studio 190, altfel ma caram cu ele din Bucuresti la Tg-Jiu si inapoi la capitala.
Scopul acestui eveniment e simplu: pe langa faptul ca ne ofera oportunitatea de a socializa intre noi, avem sansa de a scapa de produsele care nu ne plac, nu ni se potrivesc sau de care pur si simplu ne-am plictisit si de a le inlocui cu altceva. De data aceasta eu am avut un scop bine stabilit, am vrut sa fac rost de pensule de machiaj si am avut noroc sa primesc un set de pensule Ecotools de la Alina si cel de la Douglas primit de la Cristina.
Restul produselor nu le am clar in minte, nu mai stiu ce am primit de la cine anume. Si asta nu pentru ca nu sunt importante sau nu imi plac, dar intr-o incapere in care sunt mai mult de 30 de "muieri" interesate de barfa si produse cosmetice, eram mereu cu un ochi dupa pensule si altul la cine e in jur si ce are in mana.  In afara de pensule nu mi-am dorit ceva anume, iar cand am ajuns acasa am realizat ca am adunat o colectie interesanta de rujuri. Abia astept sa le incerc!
Pe langa produsele primite la schimb, am plecat de acolo cu cateva pungi pline de produse de la sponsorii evenimentului si cu un premiu castigat la tombola. 
 Pana data viitoare: we blog, we swap, we have fun!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu