Suport tematic de iarna diy pentru lumanari

M-a apucat dorul de oameni de zapada cand nu era inca totul alb afara si mi-am facut eu unul!
Omul meu de zapada este de fapt un suport pentru lumanari.
Ziua e pe post de bibelou, iar seara se vede si mai frumos:
Acest proiect este super usor de realizat, aveti nevoie doar de un borcan gol, lipici, sare, snur de ata sau ata groasa, panglica decorativa si culori acrilice sau marker-e colorate. O prima parte a procedeului este descrisa mai pe larg in proiectul meu de anul trecut,  in care am invatat cum se acopera un borcan cu sare, pe care il puteti citi aici
Aici am folosit doar sare fina si o cantitate mult mai mica fata de ce am utilizat anul trecut. Pentru inceput am acoperit partea de jos a borcanului cu banda decorativa si am marcat locul unde se termina ca sa stiu ce portiune de sticla pot sa acopar cu sare. Nu are sens sa acoperim si partea de sticla de sub panglica cu sare. Apoi am dat jos banda, am dat cu lipici sticla, am acoperit cu sare si am asteptat putin sa se usuce. Dupa am dat cu lipici pe gura borcanului si am acoperit-o cu snur/ata. Dupa cateva ore am lipit si banda decorativa, peste care am lipit si un nasturel. A doua zi am desenat ochii, nasul si gura. Si gata! Aveti un suport  tematic de iarna diy pentru lumanari. 
Cand m-am apucat de treaba nu m-am gandit sa fac poze, dar rezultatul final este prea frumos ca sa nu il impartasesc cu voi :) Daca nu am explicat destul de clar si aveti nevoie de lamuriri suplimentare va astept intrebarile in comentarii. 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu