Ruj Pure Color Bois De Rose Creme Estee LAuder

Acum ceva vreme v-am aratat cateva produse care mie nu imi plac sau nu mi se potrivesc in acest articol, printre care se regasea si un ruj de la Estee Lauder din gama Pure Color numarul 18, Bois de Rose. 
Pe net este descrisa ca o nuanta de nude cu tenta rozalie sau direct o nuanta de roz. Eu nu stiu exact ce este: pe mana mea pare roz. Si in lumina naturala, si in casa cu blitz sau fara.
Pe buze bate mai mult spre maro. Nu imi place. Am impresia ca ma imbatraneste. E prea matur pentru mine.
Rujul propriu zis imi place: e cremos, chiar foarte cremos, il simt neted pe buze, rezista 4-5 ore. Are un miros placut, de trandafir. Cu nuanta am eu probleme.
Gasiti acest ruj la Sephora sau online, la un pret de aproximativ 100 de lei. 

Eu l-am pasat mamei, ei ii place nuanta si chiar i se potriveste. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu