Romwe Autumn Wishlist

Dupa o absenta de cateva zile pe blog si relativ pe facebook, revin in forta cu un wishlist de toamna de la Romwe. Saptamana trecuta a fost ziua mea de nastere si cum nu am primit prea multe cadouri fizice, ci banuti, caut sa imi fac de cap cu ei. O parte ii salvez pentru black friday, sper sa gasesc o oferta buna la un aparat foto, iar de restul .... hainute. Azi am intrat pe Romwe, am vazut ca au o reducere de pana 60% la anumite produse si o promotie: un produs cadou la comenzi peste 60 de euro si am ales 3 chestiute care imi plac foarte mult.

  • Un cardigan burgundy, perfect pentru vremea asta inselatoare, cand ingheti de frig dimineata, iar dupa pranz e cald si simti ca trebuie sa arunci cojocul de pe tine. Imi place cum arata, imi place culoarea, pare moale si finut, iar un mega plus sunt buzunarele!
  • Rochie din denim, tip A, cu maneca lunga, dar care se poate strange. Modelul este fix ce imi place mie, am o gramada de rochii pe acelasi tipar, dar nu ma satur niciodata de ele. 
  • Bluza gri pufoasa . Initial nu mi-a placut, dar incet incet mi-am schimbat parerea: mi-am dat seama ca seamna cu un catel latos.
Sunt o gramada de produse reduse pe site, daca intrati aici puteti vedea oferta completa. Mie mi-au placut o gramada de hainute, dar m-am limitat la 3 pentru ca vreau sa strang ceva banuti pentru un aparat foto profesional. Voi ce aveti pe lista de cumparaturi?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu