Produse terminate, 20

Cred ca in Septembrie am atins apogeul produselor consumate de anul acesta, ba si de anul trecut. Nu cred ca am mai avut vreodata pe blog atatea produse terminate la un loc. Si ca o dovada in plus este faptul ca luna trecuta am pastrat ambalajele goale intr-o plasa mult mai mare decat de obicei si  a fost plina ochi. Sau poate pentru ca sunt mai multe produse in ambalaje mari, tip sticla. Habar nu am, hai sa monotorizam situatia:
Tare bine ma simt cand vad atatea produse goale la un loc. Si in acelasi timp tare rau cand imi dau seama ca trebuie inlocuite cu altele :))
1) Johnson's Baby Shampoo: am mai vorbit despre el pe blog, il gasiti in nenumarate alte articole cu produse terminate pe blog.
2) Gel de dus Tesori DÓriente Hammam, prezentat pe scurt in acest articol. Am avut ceva probleme cu ambalajul: nu se mai inchidea etans capacul si a curs gel din el. Si din cate vad o sa am probleme si cu sticla cealalta de gel de dus de la aceeasi firma.  
3) Gel de dus Balea After Sun, prezent de asemenea in articolul cu colectiile mele de geluri de dus la care am pus link mai sus. 
4) Gel de dus de la Dove cu lapte de migdale, prezentat pe larg in colectia mea de geluri. Totusi trebuie sa mentionez ca mai mult de jumatate din sticla a fost folosit pe post de sapun pentru ca la un moment dat m-am saturat de el si am vrut sa il termin mai repede.
Ca de obicei am terminat iar 4 sticlute de sapun, plus gelul de dus de la Dove. Cred ca am o boala cu spalatul mainilor. M-am contorizat singura cateva zile la rand si rezultatul imi da dureri de cap: dimineata pana sa plec la birou ma spal in medie de 12-13 ori pe maini si asta in 2 ore :)) Asa ca nu e de mirare de ce termin atat de multe sticle de sapun. Ma spal pe maini cand ma trezesc, inainte si dupa ce mananc, inainte sa imi pun lentila la ochi, dupa ce imi pun lentila, dupa ce ma dau cu crema anti acnee, dupa ce ma dau cu crema hidratanta, dupa ce folosesc bb cream si lista poate continuua. Alegerile de luna trecuta au fost:
5) Sapun Apidermin lejer, prezentat si in articolul cu produse terminate din luna August, aici
6) Sapun Fa Greek Yoghurt Almond: preferatul meu in acest moment. Cremos, miroase delicios, imi vine sa il mananc.
7) Sapun L'Angellica Latte & Avend cu spic de grau: cumparat din Cora pentru ca nu am mai incercat niciodata caeasta marca. Este un sapun lichid tip gel, imi place textura lui, dar nu ii suport mirosul. L-am folosit amestecat cu alt sapun pentru ca altfel ajungea la gunoi direct. 
8) Sapun cremos Dove
9) Sampon uscat Bristow's Dry Shampoo original, review aici
10) Sampon uscat Batiste XXL VOlume, review aici.
11) Deodorant solid Dove Invisible Dry: cred ca este a 3a oara cand am probleme cu ambalajul cand ajunge pe final, pur si simplu se descompune si se faramiteaza sapunul cand e pe terminate. Odata a fost vina mea ca l-am scapat din mana, dar in rest am ramas cu produsul in mana si cu ambalajul in alta. Oricum e printre preferatele mele, asa ca nu cred ca o sa cumpar altceva.
12) Lapte hidratant pentru corp cu argan si aloe vera de la Cosmetic Plant, review aici.
13) Crema hidratanta Phyto Stem Skin Expert de la Gerocossen, review aici
14) Crema hidratanta de la Beautiful Cosmetics: folosita intens iarna trecuta, dupa care am uitat de ea intr-un sertar. Cand mi-am reamintit de ea nu am mai vrut sa o folosesc pe ten, dar am reutilizat-o pe post de crema de corp. Review aici. Imi mentin parerea: mi se pare o crema potrivita pentru iarna.
15) Crema Bioderma Sebium Global, mai multe despre ea aici
16) Crema de maini cu argan bio de la Melvita, review aici
17) Mostra de crema Tracto Pon de la Vectem, folosita in special pentru hidratarea cuticulelor si a mainilor.
18)  Capsule anticelulita cu cofeina de la Collistar: este vorba despre un ulei anticelulitic cu cofeina de la Collistar. Cand am deschis capsula m-a izbit instant mirosul de cafea, pe care eu una nu il suport deloc. L-am folosit totusi pentru ca nu am mai incercat produse de la aceasta firma. Am masat uleiul pana mi-a venit rau 
( eh, nici chiar asa) si tot nu a intrat complet in piele. Cred ca e ideal pentru maseuri, in sensul ca nu se consuma usor. Cu o cantitate mica de uleiul poti face probabil  toata sedinta de masaj. Mie nu mi-a placut acest aspect. Daca mi-ar fi facut altcineva masaj, atunci probabil nu as fi comentat :)) In schimb mi-a placut efectul lui. Piele hidratata si catifelata pana la 48 de ore. Despre efectul anticelulitic nu pot spune prea multe pentru ca nu am ce observa dupa 2 zile de folosinta, dar banuiesc ca este bun.  
20) Gel pentru indepartarea cuticulele Alessandro NailSpa Cuticle Remover, review aici
21) Dizolvant pentru unghii cu acetona marca proprie Carrefour: destul de bun, cu un miros acceptabil. Simt ca imi usuca unghiile insa nu si cuticula. Oricum eu folosesc ulei sau o crema de maini dupa ce imi sterg unghiile asa ca nu e problema.
22) Demachiant bifazic de la Flormar, review aici.
23) Extra Volume Mascara de la Melkior, review aici.
24) Masterpiece Transform High Impact Volumising Black Mascara de la Max Factor, review aici.
25) Dischete demachiante Cien, cumparate din Lidl. In sfarsit am gasit si alta marca decat Iseree in Lidl. Sunt mai bune decat Iseree, dar nu asa de moi si catifelate ca Softino. Oricum infinit mai blande cu tenul decat Iseree. 
26) Dischete demachiante Cleanic, cumparate pentru ca erau la oferta 2+1 gratis. Bunicele. Nu se desira, nu sunt aspre, pret acceptabil. De retinut pentru viitor. Merita recumparate.
27) Plasturi Easy Plast, diverse forme si dimensiuni in acelasi ambalaj: m-a incantat faptul ca au diverse forme, dar adezivul lasa de dorit. M-am trezit cu plasturii miscati din loc, ba chiar au si zburat complet de pe piele. 
28) Pasta de dinti Colgate, format travel, numai buna de tinut la birou. 
29) Cap de perie electrica de la Oral B. Am tinut mai mult de 6 luni acest cap de perie, m-am ghidat dupa prospect si dupa culoarea periilor: cand s-au albit, atunci i-am schimbat.
30) Solutie oculara Lubristil, folosita pentru umezirea ochilor uscati, dar si pentru a prelungi viata unui rimel uscat cu cateva zile, dupa cum v-am povestit aici.
31) Calciu coral de la Alevia: folosit in speranta ca o sa imi intaresc unghiile. Nu a prea functionat, in schimb am observat o crestere semnificatica a lungimii parului. 
32) Lentila de contact pe care o schimb lunar.

Acestea au fost produsele consumate de mine in luna Septembrie. Nu stiu daca o sa mai am ce scrie luna viitoare, pentru ca nu prevad alte produse terminate in afara de sapun :)) Posibil sa ma insel insa. Ramane de vazut. Voi ce ati mai terminat?





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu