Deodorant antiperspirant cu acid hialuronic de la Gerovital

Acum ceva  vreme am primit toata gama de deodorante antiperspirante cu acid hialuronic de la Gerovital H3 Evolution, dar eu abia recent am inceput sa le folosesc pentru ca am avut altele incepute si incerc sa nu mai desfac prea multe produse in acelasi timp.
Deodorantele antiperspirante Gerovital H3 Evolution sunt disponibile in trei sortimente: Diamond, Sapphire si Pearl.

  • Diamond for Woman are un parfum floral discret, dar foarte bine accentuat de note de tuberoze, flori de portocal si mandarine si temperat de o bază vanilata, cu doar un strop aromat de mosc si ambra. 
  • Pearl for  Woman are la baza un miez vanilat intens, alaturi de note discrete de rom si mosc pentru un plus de seductie si frumusete.
  • Sapphire for Woman are o amprenta parfumata eleganta si distinsa,  cu note de trandafiri si iasomie, construite pe baza de lemn de santal. 
Acidul hialuronic asigura o hidratare optima zilnica a pielii prin refacerea rezervelor de apa eliminate de organism in urma proceselor de transpiratie, estompand in acelasi timp efectele neplacute ce rezulta in urma acestor procese. In plus, datorita proprietatilor sale de hidratare intensa, Acidul Hialuronic devine aliatul perfect, inlaturand efectelor de piele iritata dupa epilare sau de piele uscata, actionand direct la nivelul acesteia. 

Preferatul meu este Sapphire. Tolerez mirosul deodorantului Diamond, dar nu il suport pe cel Pearl.

Pentru o persoana care sufera de hiperhidroza aceste deodorante au efect doar 2-3 ore, dar folosite in combinatie cu un deodorant special conceput pentru "boala" mea,  pot sta linistita toata ziua. Folosesc o data pe saptamana Odaban sau Perspirex, iar apoi zilnic Sapphire Woman si nu mai am stres.

Nu usuca pielea si nu lasa pete inestetice pe haine. Contin 0%  parabeni, alcool sau triclosan. 

Se gasesc in varianta mare de 150 ml la un pret de 11,5 lei si varianta mica de 40 ml la un pret de 4 lei, pe site-ul oficial sau in diverse magazine. 

 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu