Lapte hidratant pentru corp Argan Aloe de la Cosmetic Plant

Vara asta parca am folosit mai mult ca niciodata diverse creme si lotiuni de corp. Printre ultimele incercate  se afla si laptele hidratant pentru corp cu ulei de argan bio si extract bio de aloe vera de la Cosmetic Plant:
 Prin formula specială cu absorbţie rapidă fără a lăsa urme grase, laptele de corp hidratant cu ulei de argan bio si extract bio de aloe vera asigură pielii îngrijirea necesară zi de zi. Asocierea uleiurilor vegetale (ulei de argan BIO, ulei de măsline, ulei de floarea soarelui) cu extract bio de aloe vera consolidează bariera naturală a pielii, iar vitamina E blochează formarea radicalilor liberi resposabili de îmbătrânirea prematură. Prin folosire regulată, pielea îşi va redobândi elasticitatea, fermitatea și catifelarea.
Este o crema destul de densa, nu cred ca i se potriveste titlul de lapte. Ar fi trebuit sa fie ceva mai lichida pentru a se putea numi lapte de corp. Nici macar lotiune de corp nu i-as spune, ci direct crema Dar asta e parerea mea. Oricum nu influenteaza deloc parerea mea despre ea, e doar o observatie.
Nu se absoarbe deloc repede, cel putin nu la mine. Si nu am pielea uscata, ci normala. Trebuie sa masez bine 1-2 minute pentru a intra complet in piele. Uneori o intind rapid pe corp si am impresia ca ma dau cu lotiune de plaja pentru ca imi ramane pielea complet alba. Si dureaza ceva pana se absoarbe daca nu am chef sa o masez ( pana intra in piele ). Nu lasa pelicula grasa, dar nici nu simt cine stie ce hidratare. Daca ating pielea dupa cateva minute am impresia ca e mai fina si catifelata, dar a doua zi deja dispare efectul.
 Are un parfum puternic, placut, dar care nu se simte mult timp dupa aplicare. Nu e o crema wow, nu am observat imbunatatiri vizibile ale pielii, dar daca sunteti ca mine si vreti mereu o alta crema de corp, merita incercata. Mie imi place doar pentru parfum.

Un tub de 200 ml mi-a ajuns o luna de zile folosit zilnic pe tot corpul, in afara de coapse unde am folosit crema anticelulitica. Costa 13 lei si il gasiti in diverse magazine sau online aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu