Cumparaturi de la Hello Free Z One Discount, 3

Ce poti face cu ultimii banuti din buzunar cand ajungi fara sa vrei la magazinul Hello Free Z One Discount? Multe. Sau mai corect spus: mult mai multe decat am cumparat eu pentru ca am fost nevoita sa ma drahmuiesc astfel incat sa cumpar si ceva de mancare. 
Partenerul meu de munca a primit ordin de la nevasta sa cumpere diverse produse pentru curatenie si cum eram impreuna in masina, am mers si eu cu el. Chiar daca nu aveam in plan sa cumpar ceva si sincer nici nu imi trebuia cine stie ce, am intrat in magazin. Nu puteam sa stau singura in masina sa il astept :))) 
Ca de obicei, prima data m-am oprit la raionul cu dulciuri. Nu am voie sa mananc dulce pentru ca iar m-am apucat de un regim, dar decat sa stau stresata si sa dau cu bata in apa, mai bine mananc ceva dulce ca sa imi fac pofta si apoi trece tentatia. Am ales sa cumpar o ciocolata belgiana cu portocala. E delicioasa. 
 Vara nu aprind lumanari parfumate in casa, dar mi-a placut prea mult borcanasul acesta mov. Au si alte culori si implicit arome. Pe parcurs vreau sa cumpar mai multe, sa am setul complet. Sigur le folosesc eu cumva pe post de decoratiuni. 
Singurul produs de care sa spuneam ca as fi avut nevoie e Batiste, dar pentru ca aveam doar 50 de lei in portofel, am ales o varianta mai ieftina de sampon uscat , unul de la Bristows. Habar nu am daca e bun de ceva, nu l-am incercat pana acum, dar posibil sa scriu mai multe despre el intr-un articol separat. 
Am cumparat un set de forme de biscuiti, dar nu pentru ca as avea de gand sa ma apuc de gatit ci pentru ca noua mea pasiune este modelajul din lut cu uscare rapida la aer. Sau mai pe romaneste: am dat in mintea copiilor, ma joc cu plastilina :)))
Iar la plecare din magazin, mi-a sarit in ochi crema antiacneica cu ulei din arbore de ceai. Vara aceasta nu am avut probleme cu acneea, dar tin minte anul trecut, cand am venit de la mare ca am avut o eruptie teribila, asa ca acum vreau sa fiu pregatita.  Sa fie acolo, just in case. 
Mi-am adus aminte ca aveam pe lista o crema cu cacao de la Vaseline, dar nu am gasit-o in magazin si nici nu am vrut sa intreb pentru ca stiam ca trebuie sa opresc ceva banuti de mancare. Asa ca am cheltuit doar vreo 34 de lei. Lumanarea a fost 6 lei, samponul uscat 8 lei, ciocolata belgiana 7 lei, crema antiacnee 7 lei si formele de biscuiti 6 lei. Am mai cumparat ( din alta parte) un suc si un sandwish si asa am cheltuit eu ultimii banuti din buzunar. Noroc ca am luat salariul cand m-am intors la birou. 

Nici de aceasta data nu am cumparat cine stie ce, dar macar incerc sa fiu cumpatata si sa cumpar doar ce am strict nevoie. Daca imi iese, ramane de vazut! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu