Biolive Clear Exfoliant facial de la Cosmetic Plant

Exfolierea tenului ajuta la intretinerea frumusetii acestuia, prin eliminarea celulelor moarte de la suprafata pielii, dar eu nu cred ca e un pas obligatoriu in rutina noastra de infrumusetare. Multi ani de zile eu nu am folosit produse de exfoliere, nu am simtit nevoia. Ma simteam si aiurea cand citeam cat de importanta este exfolierea si ca e un must! Nu stiu ce s-a intamplat intre timp, dar dintr-o data am inceput si eu sa folosesc acest tip de produse. Sau mai bine spus il folosesc cand am chef, cand imi aduc aminte sau cand imi simt fata prea incarcata, maxim o data pe saptamana.

Acum folosesc exfoliantul facial Biolive Clear cu extract bio din frunze de maslin si ulei de maslin bio de la Cosmetic Plant, fara parabeni, siliconi si coloranti. 
Se aplica o data sau de doua ori pe saptamana pe pielea umeda, evitand conturul ochilor. Se maseaza incet 1-3 minute.  Se indeparteaza prin clatire abundenta cu apa calduta. 
Continutul de particule exfoliante obtinute din samburi de masline determina indepartarea celulelor moarte, permitand o mai buna oxigenare a pielii. Pe pielea proaspat bronzata am avut o usoara senzatie de disconfort de la particulele abrazive, dar dupa o saptamana nu am mai avut probleme. Se simte un miros subtil de ulei de masline, dar pe total are un parfum delicat. Lasa pielea neteda si catifelata. Imediat dupa trebuie aplicata o crema hidratanta. Eu am si crema de fata din aceeasi gama, dar folosesc si altele. 
Ambalajul este practic, plasticul e maleabil, se dozeaza cantitatea optima foarte usor. Initial am avut impresia ca e cam mic tubul, are doar 50 de ml, dar apoi mi-am dat seama ca se foloseste maxim de 2 ori pe saptamana si e necesara o cantitate mica de produs, asa ca o sa ma tina ceva vreme. 

Eu am primit acest produs gratuit, la o comanda online pe site-ul oficial al companiei, cand am depasit o anumita valoare a comenzii; acum nu mai e valabila oferta de care am beneficiat eu, dar daca va intereseaza produsul costa doar 15 lei aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu