Lotiune Micelara Garnier Piele Sensibila

Am incercat si eu in sfarsit lotiunea micelara de la Garnier pentru  piele sensibila! Dupa ce m-am cninuit cateva zile sa dau de ea prin magazine, echipa Garnier Romania a fost tare draguta si mi-a trimis o sticluta cadou. 
La prima vedere m-am intrebat de ce oare are spuma deasupra. Am crezut initial ca e de la transport, ca a fost agitata sticla pe drum, dar nu acesta e motivul. Tot timpul este asa, cu spuma. Nu ma deranjeaza, dar ma enerveaza ca nu stiu motivul. Este prima apa micelara pe care o am cu spuma prin ea.
La prima incercare mi s-a parut mai mult o apa spumoasa, aveam impresia ca ma spal cu gel spumant si vroiam sa ma clatesc cu apa pe fata. Am auzit voci care spun ca trebuie sa te clatesti cu apa dupa ce te demachiezi cu apa micelara, dar eu nu am simtit nevoia pana sa folosesc aceasta lotiune de la Garnier. Dupa prima saptamana am renuntat sa ma mai clatesc pe fata cu apa normala pentru ca am vrut sa vad exact efectul acestei lotiuni micelare. M-am obisnuit greu cu ea pentru ca imi lasa pielea de pe obraz si frunte lipicioasa. Probabil pentru ca eu am tenul mixt, gras in zona T si pe obraji si poate ar fi trebuit sa folosesc lotiunea pentru piele grasa. In rest nu am avut probleme cu ea, nu mi-au aparut mai multe cosuri decat de obicei, nu m-am iritat, nu ma ustura ochii de la ea. Curata bine aproape orice machiaj, inclusiv al ochilor, fara sa insist prea tare. Tin cateva secunde discheta pe ochi pentru a se dizolva rimelul si apoi sterg prin miscari circulare. De obicei am nevoie de 2 dischete pentru fiecare ochi si 2-3 pentru restul fetei. 
Imi place partea lunguiata a capacului roz pentru ca o pot deschide usor cu buricul degetelor. Eu am de obicei probleme cu deschiderea capacelor pentru ca trebuie sa bag cumva unghia sub capac ca sa il ridic in sus. 
Daca m-am plans atat de acest produs, acum sa spun si ceva pozitiv despre el: nu are miros, nu contine parfum, am mai zis deja ca nu ma ustura ochii de la el, nu are alcool si are un super pret, 21 de lei pentru 400 ml, iar daca il prindeti la reducere ajunge la 17-18 lei Eu am terminat o sticla in 2 luni si jumatate, folosit seara si dimineata. 
Apa micelara de la Bioderma ramana in continuare preferata mea, dar Garnier a urcat pe locul 2 in topul preferintelor mele. Este varianta mea de siguranta cand nu ma lasa buzunarul sa cumpar SensiBio H2O. 

5 comentarii:

  1. Asa cum spune Si Miha Ella la mine face spuma doar daca o agit. In rest mi se pare exceptionala! Am incercat de la Bioderma pe cea Sensibio Si Sebium, cea Sensibio e mult mai buna decat Sebium, dar sincer cred ca aceasta de la Garnier e pe locul 1. Mai ales ca pretul este extrem de ok,cantitatea e generoasa iar rezultatele sunt la fel de bine ca la Bioderma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudata faza cu spuma, aseara am folosit ultima picatura de apa si am pozat-o sa va arat spuma :)) pun poza mai tarziu pe fb. Eu nu am clatit nici o apa micelara, in afara de asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Garnier lasa pelicula grasa pe tenul meu :( in schimb Sensibio e perfecta pt mine, nici nu o simt. Nici mie nu imi place Sebium.
    Garnier are pretul si cantitatea buna, dar nu ma simt 100% confortabila cu ea. Tot la Bioderma raman eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine ma enerveaza la apa asta micelara ca nu demachiaza si machiajul waterproof, asa cum face Bioderma, insa probabil d-aia si costa mai putin. Iar cand e sa pun pe discheta, curge o gramada. In rest, imi place, desi tot Bioderma ramane my love :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Curata si waterproff, dar mai greu. Tine discheta imbibata in apa micelara 30 de secunde pe ochi pana se inmoaie machiajul si apoi sterge prin miscari circulare sau cum esti tu obisnuita.


    Si la mine curge uneori in plus, dar imi aduc aminte sa apas mai incet pe sticla.

    RăspundețiȘtergere