Lip gloss Sephora Happy Birthday

Sephora ofera mai tot timpul mici atentii clientilor fideli ( posesori de card White sau Black) in luna in care te-ai nascut. Anul trecut eu am primit o mini trusa Happy Birthday cu farduri si ruj. Anul acesta nu am prea cumparat de la ei asa ca nu ma ma asteapt la un cadou fizic, un cupon de reducere in mod sigur,  dar am primit un lip gloss Happy Birthday la un eveniment blogger.
Este de fapt un tub cu 4 mini gloss-uri, 4 nuante diferite, fiecare cu aplicatorul lui. Cand am incercat nuantele pe mana, pentru swatch, toate pareau pigmentate, dar in realitate, aplicate pe buze sunt mai mult transparente, coloreaza foarte putin si in afara de cel mov, nu schimba prea mult culoarea naturala a buzelor, doar ofera stralucire. 
 Acum depinde si de culoarea buzelor, ale mele sunt rozalii, ca in poza de mai sus.
Mi se pare ca toate culorile arata o nuanta diferita de roz pe buzele mele, cu toate ca prima ar trebui sa fie rosu, a doua mov si urmatoarele doua nuante de maro-nude. 
Rezista pe buze cam 2-3 ore, au un gust placut de fructe, nu curg, nu depasesc conturul buzelor, dar le simt putin lipicioase. 

Este perfect de luat in vacanta cand ai limita de bagaj, mai multe nuate in acelasi ambalaj. Dar e bun de luat si in poseta zi de zi, cand te saturi de o culoarea si vrei sa o schimbi pe parcursul zilei. Cum mi se intampla mie de obicei. 





2 comentarii:

  1. Nu port gloss-uri, dar îmi place ideea de „4 în 1” - e practic, dar și arată drăguț. Mi-ar plăcea un ruj așa. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa. si eu m-am gandit ca un ruj ar fi muult mai misto. Eu am avut un tub asemanator, dar doar cu 2 culori. Dar e bun si glossu asta la ceva, acolo sa dea putina culoarea buzelor.

    RăspundețiȘtergere