Dalin sampon pentru bebelusi fara lacrimi

Intr-o dimineata mi-a aparut acest clip pe youtube ca melodie recomandata:
Mi-a ramas toata ziua in cap si am fredonat-o in gand. Intamplarea a fost sa merg la cumparaturi in acea zi si trecand pe langa raftul cu produse pentru bebelusi am "trantit" in cos samponul Dalin. 
Formula “fara lacrimi” a samponului a fost special creata pentru a curata parul si scalpul sensibil al copilului, fara a le usca si fara a da senzatii neplacute de iritatie si  usturime, De asemenea, este ideal si pentru uzul adultilor. Produsul nu contine sapun, este testat dermatologic, hipoalergenic, cu Ph 5,5.

Acest sampon se intinde foarte greu pe par la prima samponare si face putina spuma, la a doua este ceva mai usor de folosit. Lasa parul curat si frumos. Nu am avut mancarimi de la el, nu mi-a aparut matreata si nu am plans de la el. Din acest punct de vedere e ideal pentru mine, dar nu imi place sa il folosesc pentru ca imi lasa parul incurcat si doare la pieptenat. Am avut aceasta problema cu par incurcat doar cu niste sampoane de la Farmec, in rest nu.
Nu imi imaginez cum poate fi folosit acest sampon pentru fetitele de 3-4 anisori cu par lung. Vad numai lacrimi :)) Scrie pe el ca este sampon de bebelusi, la ce par scurtut au ei nu cred ca sunt probleme, dar atunci de ce apar fetite maricele in relama? Si de ce scrie ca este indicat si pentru adulti? Sa am doar eu problema asta cu par incurcat?!

O sticla de 200 ml costa 15 lei. Am vazut ca au si sampon cu pompita , alte sortimente ( cu mango) sau sampon cu balsam 2 in 1, dar sincer nu ma mai tenteaza.
Abia astept sa termin aceasta sticla si sa revin la clasicul Johnson's Baby. Voi ati incercat Dalin?

Eu o sa imi aduc aminte in continuare cu placere de ... reclama si cam atat.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu