Cumparaturi DM

Ieri a fost ziua cumparaturilor neplanificate! Am inceput dimineata cu o pereche de incaltaminte pentru ca mi s-a rupt sandaua pe strada si nu puteam sa merg asa cu ea. M-am oprit la primul magazin, am studiat oferta, ce mi-a placut mie nu aveau marimea mea, asa ca m-am orientat spre ceva ieftin si cat de cat acceptabil. Asa ca am dat 15 lei pe o pereche de balerini-expadrile sau cum s-or numi.
Pe timpul zilei am ramas fara hartie xerox la birou si m-am pricopsit cu o vizita de urgenta in Cora, unde am vazut acest sapunel dragut in forma de ratusca. Stiti deja ca eu nu folosesc sapun solid, nu? Miroase tare bine, a lamaie cu miere. L-am aruncat intr-un sertar cu haine de iarna, sa le pastreze parfumate. Cred ca a fost in jur de 10-12 lei. 
Si ca sa termin ziua bine, pe seara am intrat in Dm sa ma relaxez putin. Aveam nevoie doar de un deo stick solid, tip spray am o gramada acasa, dar daca eu am pitici pe creier si vreau solid, am intrat sa cumpar. Mi s-au mai lipit de mana si 2 geluri de dus de la Tesori D'Oriente. Nu stiu de ce le-am luat de pe raft sa le miros pentru ca am o gramada de geluri deschise si cateva sigilate. Dar le-am luat, le-am mirosit si nu m-am mai putut desparti de ele. Au un parfum divin! Habar nu am cat am dat pe ele si am pierdut si bonul, probabil undeva la 12-15 lei bucata. 
Si ca sa radeti putin acum , va spun ca ultimul produs cumparat s-a vrut a fi servetele umede, dar de fapt este hartie igienica pentru piele sensibila :)))) Arata ca un pachet de servetele umede, nu? Cine a mai stat sa citeasca descrierea sau numele produsului ?! Am vazut reducerea, aveam nevoie, le-am luat. Asta e. Oricum sunt bune la ceva! :))) Nici nu stiam ca exista hartie igienica speciala. Cu ocazia asta am mai aflat ceva nou. Voi stiati de ea?



7 comentarii:

  1. Nasol momentul cu sandaua ruptă pe stradă. Am pățit-o și eu, acum mult timp... și sper o a doua oară să n-o mai pățesc. :))
    După ambalaj și eu credeam că sunt șervețele umede alea. Ciudat să pui hârtia igienică într-un asemenea ambalaj. Nu cumva sunt șervețele cosmetice? Ar fi mai logic ambalajul. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am patit-o si anul trecut. Mi s-a rupt talpa, mi-am cumparat o pereche de sandale care s-au rupt si alea la nici 5 minute dupa ce am plecat din magazin :))) Dar ce pot sa spun, erau din alea gen 13 lei...


    Nu sunt servetele demachiante, scrie pe ele hartie igienica pentru piele sensibila. Si erau la raftul de servetele umede. Ca m-am uitat la Nivea, dar am zis ca-s prea scumpe si plus ca am vazut bulina rosie de reducere. Am zis, gata le iau pe astea, nu am stat sa mai analizez ce si cum :))) Iar acasa cand am vrut sa le folosesc am vazut ca sunt uscate. Zic, bine, primul e uscat, dar cand si al doilea la fel,al treilea, am zis sa vad ce scrie pe ambalaj si asa m-am lamurit :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai, nu cred. :))) Deci tu ai baftă multă la așa ceva! :))

    Nu demachiante, cosmetice! Adică prosoape de hârtie pentru ten, din alea uscate. Cum sunt astea despre care am povestit eu aici: http://www.ella-beautycorner.com/2015/06/recomandarea-zilei-servetele-cosmetice.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, martea mea norocoasa. MArti si atunci, si acum.
    Inca un produs de care nu aveam habar! Nu stiam de servetele astea. Dar nu sunt , au o eticheta aplicata pe spate pe care scrie clar ce sunt.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun, am trăit s-o văd și pe-astea... hârtie igienică la pachet. :)) Și pentru piele sensibilă. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de tari sunt espadrilele, sa le porti sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere