Cumparaturi de la Hello Free Z One Discount, 2

Astazi am ajuns din nou la magazinul Hello Free Z One Discount. Tot pe fuga am fost, ca si data trecuta de altfel si tot la intoarcere de la spitalul Fundeni :))) 
Pentru ca stiam deja locatia nu am mai pierdut vremea cautand adresa ( Sos. Pantelimon nr. 255), dar am fost putin mai atenta sa vad ce este in jurul magazinului: inainte de magazin este o intersectie maricica, urmata de o biserica, cateva magazinele, printre care si unul gen 5 lei orice produs, iar daca veniti din celalalt sens puteti sa va ghidati dupa un oficiu postal.
Nu aveam nevoie de ceva special si ca atare listuta mea de cumparaturi a fost foarte mica, dar daca tot era in drum magazinul am zis sa ma opresc cateva minutele.
Daca prima data am evitat raftul cu dulciuri, cum am intrat in magazin am inceput sa studiez oferta si am pus in cos o punga de bomboane cu aroma de lamaie. Dupa ambalaj am crezut ca o sa fie caramele, in realitate au fost dropsuri. Am desfacut punga la birou si impreuna cu colegii le-am dat gata in jumatate de ora de mi-a ramas doar ambalajul pentru poza. Mi-a placut gustul, dar mi-au facut o foame groaznica. Data viitoare o sa incerc alte arome, mai erau 2-3 daca nu ma insel. Le retin doar pe cele cu menta. O punga a fost 5 lei. 

Samponul Johnson's Baby 750 ml e pe lista mea de data trecuta, a fost 13 lei, iar in supermarket sticla de 250 ml costa 14-15 lei. Eu am luat varianta clasica pentru ca e preferata mea, urmata de varianta cu musetel. Aveau si cu lavanda, dar nu am incercat niciodata pentru ca nu suport aroma ( de lavanda).

Am vrut sa cumpar varianta mare de sampon uscat Batiste, dar nu aveau sortimentul dorit de mine si anume XXL Volume, asa ca am luat tub mic. Nu imi aduc aminte deloc cat costa, doar varianta mare am retinut ca este 19 lei si am pierdut si bonul de cumparaturi, dar imi imaginez ca este in jur de 10-12 lei?!

Am avut intentia sa cumpar untiera rosie cu buline albe care mi-a ramas in cap din prima vizita, dar am avut ghinion si nu am mai gasit-o. Se adevereste inca o data motto-ul meu: daca iti place ceva, cumpara din prima, nu mai sta pe ganduri, ca sigur ti-o "fura" altcineva :))) Acum imi pare rau!

M-am mai uitat la niste produse pentru unghii, dar chiar nu aveam nevoie de oje si alte prostiute, asa ca m-am indreptat spre casa si cum mi s-a parut ca am prea putine produse in cos am mai luat o nuga! Ce scuza am gasit si eu ca sa cumpar ceva dulce :))) A fost primul produs pe care l-am deschis cum am iesit din magazin, dar am fost dezamagita de gust: parca era plastic. Am luat o gurita si am pasat-o colegului. Nici lui nu i-a placut in mod deosebit, dar nici nu a aruncat-o. Daca eram singura, ajungea la gunoi in mod sigur. Concluzia? Tot mai bune sunt dulciurile noastre, dar nu strica sa incercam si altele :))) 

Am prins chiar aglomerat in magazin, mi-a fost greu sa ma plimb printre rafturi si nici de data aceasta nu am stat mult, in 5 minute am terminat. Dar mi-a placut atmosfera generala: magazin micut, vecini/prieteni care s-au intalnit si au inceput sa stea la discutii in mijlocul culoarului, copii cu mamici ... :) 

Poate data viitoare o sa am mai multe de luat si de povestit! 
 



3 comentarii:

  1. Hai că suntem tari, iar ne-am potrivit cu postările. :)) Doar că mna, eu n-am putut să mă limitez la chestii necesare, am umplut coșul cu tot ce m-a atras, dar nici nu regret. :D
    Eu n-am luat dulciuri nici acum, nici data trecută. Nu am văzut nimic atractiv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, la dulciuri nu era cine stie ce. Poate niste biscuiti sa incerc data viitoare. Eu mai mult de curiozitate am luat. Acum am citit si captura ta, o gramada de chestii ai luat. Eu m-am limitat, imi revin dupa vacanta si strang bani de urmatoarea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu ar trebui s-o las mai moale cu shopping-ul, să strâng de vacanțe, că oricum nevoie nu mai am de absolut nimic pentru multă vreme, dar... tentații. :)))

    RăspundețiȘtergere