TAG , Me time

Nu am scapat de lenea care m-a cuprins si invaluit in ultima perioada. Nu mai gasesc timp sa fac nimic pentru mine sau pentru blog, desi adorm la ore tarzii. Stau pe net cu orele si vorbesc sau pur si simplu ascult muzica intinsa pe spate :)) Asa ca am nevoie sa ies din aceasta stare de "me time", ca uita lumea de mine :) Dar pana atunci, o sa raspund la cateva intrebari dragute pe aceasta tema, de timp pentru mine.

What do you watch or read during me-time?
De obicei ma uit la seriale, gen CSI, Justitie militara, JAG, Verdict Crima sau desene animate, gen Sailor Moon sau Tom si Jerry. Carti serioase nu am mai citit de ani de zile, dar lectura usoara, gen paper novels sau carti de dragoste, mai tot timpul :)) Intr-o ora, doua termin cartea si la 5 minute nici nu mai stiu numele personajelor! Citesc sa ma simt bine ina celoe momente, apoi imi eleiberez mintea. 


What do you wear during me-time? 
Haine de casa: pijamale sau colanti cu tricou sau rochii vechi care nu mai pot fi purtate "afara".

What are your me-time beauty products? 
Sa nu aud de produse cosmetice in timpul meu de relaxare! Uneori am impresia ca e o necesitate sa foloses diverse produse, nu un rasfat :) Am rutina mea de ingrijire cu produsel cosmetice care nu se intersecteaza niciodata cu timpul meu "liber" :)) Singura chestie care s-ar incadra aici cred ca ar fi baile cu spuma, pentru ca de obicei fac dus, dar baia in cada e un rasfat. 

What do you eat/drink during me-time?  
Ceva dulce sau ceva bun. Depinde de cat de foame imi este, dar de multe ori renunt la mancare in favoarea dulcelui: ciocolata, kinder, nutella, biscuiti, prajituri. De toate! Aproape orice dulce imi place. Nu imi plac jeleul, marshmellows, frisca. Probabil mai sunt, dar nu le am acum in cap.  


Current favourite candle? 
Cu arome de fructe de padure, cirese, capsuni, vanilie. Acum e prea cald, nu mai folosesc, doar toamna si iarna. 

Do you ever have outdoor me-time?  
Nu. Poate doar dimineata cand plec de acasa spre munca si seara cand ma despart de colegii cu care am o parte din drum comun. 

Would you ever go see a movie alone? 
Nu, nu am fost si nici nu cred ca ma voi duce singura vreodata. Poate doar sa fiu prea suparata si nervoasa ca sa merg singura, dar nici asa, mai degraba mananc ceva dulce si mi-ar trece. Nu cred ca are farmec sa mergi singur la film sau oriunde altundeva. 

Favourite online shop? 
Nu am. Cumpar de oriunde simt ca e un magazin sigur. Caut oferte, pretul cel mai bun, livrare gratuita.  In ultimul timp am cumparat multe de pe ebay, dar nu pot spune ca e preferat. 

Anything to add? What else do you do during me-time?  
Stau pe spate , cu ochii inchisi si ascult muzica. 
Daca sunt acasa la parinti, ies in curte si stau cu cainii. 
Poza de vara trecuta: dupa ce am stat putin la bronzat, Sophie s-a plictisit si a venit la umbra, cu papucul meu dupa ea! 

Rar, dar foarte rar, fac pilates. Fac exercitii pe saltea mai des, dar nu consider neaparat ca este timpul meu de relaxare. Fac pentru ca ma simt obligata, ca mananc prea multe dulciuri. Dar uneori, ma simt atat de bine si de relaxata, incat am momente cand zic: hai sa fac putin sport :)) Dar rar! Majoritatea timpului cand fac sport este pentru ca vreau sa slabesc :P

Voi cum va relaxati? Ce faceti in timpul liber? 


3 comentarii:

  1. Te inteleg perfect, si eu am intrat intr-o stare din asta asa de n-am chef sa fac nimic....in orele cand doarme fii-mea (adica timpul meu liber, ca in rest ma tine in priza) pur si simplu zac pe canapea cu laptopul in brate, ba caut retete, ba citesc bloguri, ba vizionez filmulete pe youtube..si blogul meu saracutul e parasit :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum e. Incearca macar sa completezi un tag, ceva, parca e mai usor de compus decat un review,

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai, cum să nu fie un răsfăț utilizarea cosmeticelor? Aș putea să stau o zi întreagă să mă tot răsfăț cu creme, măști, uleiuri sau chiar cu produse de makeup.
    Câinele tău e un scump, pare așa de „pufos”. :))

    RăspundețiȘtergere