Școala de Beauty Blogging L'Oreal Paris

Nu mi-a placut niciodata sa scriu sau sa fac compuneri la scoala. Matematica a fost si inca este pasiunea mea. Chiar daca am ales o meserie care nu are legatura cu aceasta materie, in timpul liber dau meditatii ( la mate ). Si cu toatea acestea am ajuns sa scriu aproape zilnic, sa am un blog unde imi spun parerea despre diverse produse de beauty incercate de mine sau despre esecurile mele in materie de colorat unghiute. 

Nu am un limbaj tehnic sau artistic, scriu ca si cum as vorbi cu cineva apropiat, iar daca pun la socoteala ca sunt olteanca, perfectul simplu e la el acasa.  

Citesc diverse bloguri si ma minunez de cat de frumos pot sa se exprime acele fete. Am incercat sa le copiez, dar mi-am dat seama ca nu are sens. Eu sunt EU! Am momente cand nu imi place deloc exprimarea mea, dar alta nu am. 

Incerc totusi sa evoluez si sa imi imbunatatesc stilul, asa ca am decis sa ma intorc la scoala! Vreau sa ma inscriu la  Școala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris si daca voi fi selectata sa particip la cursuri, cu putin ajutor de la profesionisti din acest domeniu, precum Maurice Munteanu, Alex Abagiu, Julia Karr și Marta Popescu, cu siguranta voi invata ceva!  Promit!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu