Produse terminate, 15

Maine plec intr-o mini vacanta de 1 Mai, asa ca aseara am facut ordine prin casa si am zis ca e momentul sa scap de ambalajele goale adunate pentru produsele terminate in luna Aprilie! Nu cred ca mai termin eu ceva azi :) 
Mi-am dat seama ca daca contorizez produsele consumate, imi dau seama mai usor de valoarea banilor si nu mai cumpar produse in nestire, desi mai am momente cand ma las furata de un ambalaj dragut sau de reduceri. 
1) Johnson's Baby Shampoo: samponul preferat! Imi lasa parul frumos, starlucitor, cu volum, nu se incurca, se increteste cum imi place mie , nu ma ustura ochii de la el. Ce mai face de toate!
2) Gel de dus Avon, Planet Spa Himalaya Goji: ma bucur ca am scapat in sfarsit de el! Initial mi-a placut, apoi a inceput sa imi usuce grav pielea. Am incercat sa il folosesc pe post de sapun, dar imi strangea pielea si lasa mainile foarte uscate. Ca sa nu arunc mai mult de jumatate din sticla, l-am folosit la spalat de ... sosete si pensule de machiaj! 
3) Pasta de dinti Himalaya Complet Care: nu mi-a placut prea mult, probabil pentru ca este o pasta de dinti neagra! Nu avea un gust rau, dar nu ma simteam bine sa duc la gura o chestie neagra! In timp probabil ca te obisnuiesti cu ea, mai ales ca in timpul periajului isi schimba culoare in gri.  
4) Balsam de par Perfect Mousse: este balsamul care vine la pachet cu vopseaua de par Perfect Mousse. Lasa parul moale si uneori am impresia ca reimprospateaza culoarea parului vopsit. 
 5) Sapun Dove Purelu PamperingShea Butter and Warm Vanilla: cremos si cu un miros subtil de vanilie. Imi place!
6) Sapun OnLine  cu lavanda: nu stiu ce a fost in capul meu cand am ales acesta rezerva pentru ca eu nu suport mirosul de lavanda, de la florile adevarat mi se face fizic rau. Cred ca mi-a placut ambalajul. Noroc ca nu se simte mirosul foarte puternic si dupa spalare dispare complet! Nu este asa de cremos precum Dove, dar merge. Pe viitor o sa incerc alte arome.  
7) Apa de gura Aquafresh Extreme Clear: usor mentolata.
8) 2 cremute antivergeturi Xheken de la Vectem: o crema fina, cu un miros placut, se intinde usor, intra repede in piele si care sper eu sa atenueze aspectul neplacut al vergeturilor. Stiu ca nu vor disparea niciodata,decat cu laserul, dar pana atunci eu imi incerc norocul cu tot felul de creme. 
9) Oja Charm Limit: culoare placuta, rezistenta mare pe unghii, dar din pacate s-s uscat prea repede in sticla. 
10) Mostra  crema antiimbatranire si matifianta de la Cosmetic Plant: nu am observat efectul matifiant, dar in rest mi-a placut. Intra repede in piele si nu o lasa grasa.
11) Baton corector de la Avon: mi-am dat seama ca il tin degeaba si ca nu l-am mai folosit de multa vreme. Nu are sens sa il mai tin, mai ales ca nu se mai intelege scrisul de pe eticheta. Probabil este si expirat?! 
12) Betisoare cu cap de bumbac Family Care: v-am mai povestit despre ele.
13) Dischete demachiante Iseree: cred ca stiti deja povestea lor!  Daca nu cautati alte articole cu produse terminate pe blog si veti afla :P
14) Crema anti-acnee Brevoxyl: am momente cand am eruptii de cosuri pe fata si aceasta crema ajuta la vindecarea lor. Inainte isi facea efectul mai repede, acum vad ca a inceput sa leneveasca.
15) Ivatherm lotiune micelara pentru ochi si fata sensibila, despre care am scris review aici
16) Lentila de ochi si suportul, ambele de la SoftLens. 

Ati incercat ceva din lista mea de produse consumate in luna Aprilie? Voi ce ati mai terminat luna aceasta? 

2 comentarii:

  1. Ai adunat ceva produse! Abia aștept să scap și eu de gunoiul de luna asta. :))
    Cred că am încercat din lista ta doar dischetele demachiante și gelul de duș din aceeași variantă cu săpunul Dove consumate de tine. Dar e posibil să fi avut și același corector de la Avon în urmă cu niște ani și știu sigur că nu mi-a plăcut - de fapt, nu prea-mi plac corectoarele sub formă de baton.
    Distracție plăcută în mini vacanță! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca m-a incantat nici pe mine prea tare corectorul, altfel nu ar fi zacut uitat printr-un sertar. Multumesc. Week-end placut si tie :*

    RăspundețiȘtergere