Oscar 2015 after parties transformations

Dupa decernarea premiilor Oscar, vedetele si-au dat jos straiele de sarbatoare si si au imbracat alte :))) 
Unele mai frumoase decat cele purtate la ceremonia de  premiere, altele mai urate.
Alegerea pentru Oscar a lui Emma mi-a placut, cea pentru after-party nu prea. Imi place culoarea, dar stilul acesta retro cu guler nu prea.
Stiati ca rochia cu perle a Lupitei a disparut? Nu se stie daca e furata sau doar "pierduta", dar eu nu cred ca o sa o mai vedem, cel putin nu in aceasta forma. 
Imi plac ambele rochii alese de Jlo, dar nu imi place deloc machiajul ei: la Oscar rujul a fost prea deschis, un roz movuliu care nu i se potriveste ( in viziunea mea), iar la after-party machiajul nu are pic de culoare, doar bronz vad pe fata ei. 
Nu inteleg cum o fata asa de frumoasa poate alege rochii asa de urate. Stiu ca nu se discuta gusturile, dar totusi... Din 2 macar una trebuia sa fie mai stralucita.
O graviduta cu stil! Imi place mai mult prima varianta, a doua e prea sombra, e prea trista pentru cineva care asteapta un copil. Imi place ca radiaza fericire :)
La Oscar a fost o diva, o lady, apoi s-a transformat intr-o prostituata. Oricat de slaba esti, nu cred ca trebuie sa arati tot. Cautati poze pe google sa vedeti rochia din alt unghi si o sa vedeti despre ce vorbesc.
Ambele rochii sunt frumoase, dar imi place prima mai mult. Ii sta mult mai bine in alb decat in negru, dar sunt subiectiva.
Nu ma incanta niciuna din aceste doua rochii, dar macar cea albastra ii pune in evidenta talia.
Fotografii au reusit sa o prinda pe picior gresit de mai multe ori pe Behati Prinslop, chiar daca la un anumit moment sotul ei Adam Levine a reusit sa blocheze privelistea pana si-a aranjat rochia. 

In marea majoritate a cazurilor, mi-au placut mai mult rochiile de la Oscar in comparatie cu rochiile purtate la petrecerile de dupa gala. Inca nu m-am saturat de acest subiect.  Imi place prea mult sa ma uit la ele. Cred ca o sa mai urmeze o serie de cateva tinute post Oscar. 

4 comentarii:

  1. În afară de J.Lo și Jenna nu mi-a plăcut nicio rochie de după party.
    Rochia lui Behati Prinslop mi se pare chiar penibilă, purtam când aveam vreo 9-10 ani topuri din alea care se legau pe gât exact ca rochia ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) rochia lui Behati seamana cu un furou, eu l-as fi purtat pe dedesubt la o rochie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, nicio rochie nu imi place din alea de dupa party. Sunt groznice, zau!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place Jlo, Jenna si putin de tot cea a Lupitei. Restul si mie imi par urate, dar m-a distrat sa fac comparatie intre ele :))

    RăspundețiȘtergere