The skincare TAG

Am primit acest tag de la Dana de pe danamakeup.blogspot.ro. Multumesc de nominalizare :*

1. Descrie rutina ta de ingrijire a tenului in 5 cuvinte:  curatare, tonifiere, tratament antiacneic, hidratare. Cat de curand cred ca o sa inlocuiesc hidratarea cu creme antirid ( care presupun ca o sa includa si hidratare). Cel mai important este sa gasiti cremele potrivite pentru nevoile voastre. si tipul de ten. Despre rutina mea de ingrijire a tenului puteti citi aici si aici


2. Care este tipul tau de ten? Ten mixt cu tendinte acneice: gras in zona T si pometi, normal in rest, cu tendinte de uscare in zonele pe care folosesc preponderent tratamentul acneic. 



 3. Cel mai bun inamic impotriva cosurilor? Depinde. Prima data am avut rezultate cu o solutie de la plafar, au urmat o gramada de alte crema, ba de la farmacie, ba naturiste, ba de pe net, apoi Skinoren prescris de doctorita. Asta pana s-a obisnuit fata mea cu ele, apoi nu au mai dat rezultate. Acum imi merge bine cu  Brevoxyl. Nu stiu cat o sa mai dureze efectul. Acum fata mea e curata, dar uneori imi mai apar 1-2 cosuri razlete de care scap cu greu, chiar daca folosesc Brevoxyl pe ele. De exemplu acum am 2 nenorocite de cosuri de aproape 2 saptamani :( 



4.  Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului? Imi place orice crema cu textura apoasa, care intra repede in piele si nu o lasa grasa. 



5. Servetele demachiante: da sau nu? Nu. Doar in deplasari cu avionul pentru ca sunt mai usor de carat dupa mine in bagaj si ocupa mai putin spatiu, fata de demachiantul si dischetele clasice. 



6. Toner:  da sau nu? Da.  Acum am boala pe apa micelara pe care o folosesc si pe post de demachiant si pe post de toner. 



7. Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj? De ce nu ambele? Dar aleg pentru ten, ca pe un ten ingrijit si sanatos, machiajul se aseaza mai frumos! 



8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului tau? crema Mibazon, pentru tratamentul impotriva acneei, care e de fapt pentru animale :)) am cumparat de la farmacia veterinara un tub pentru mine si unul pentru cateii mei. 



9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos: eu merg pe principul: mai bine previn decat sa tratez, si la cosuri, si la riduri, si la pete rosii, la orice. Afla ce tip de ten ai pentru a putea cumpara cremele corespunzatoare. Degeaba folosesti tu nu stiu ce crema super buna si scumpa pentru tenul uscat, daca tu ai tenul gras si invers. 



Majoritatea fetelor pe care le urmaresc eu au fost nominalizate de Dana, asa ca eu ma abtin, dar daca vrea cineva sa preia acest tag, fie pe blogul propriu, fie in comentarii la acest articol, be my guest :)




4 comentarii:

  1. Imi plac raspunsurile tale, mai ales ala cu ciudatenia pentru fata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant tag, nu știu cum de mi-a scăpat. :)) O să-l preiau și eu!
    M-a amuzat teribil răspunsul de la penultima întrebare. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. crema pt amimale suna interesant :))

    RăspundețiȘtergere