Servetele umede demachiante Bella , review

Am cumparat special aceste servetele demachiante sa le iau dupa mine in vacanta pentru ca ocupa mai putin spatiu in bagaj decat un demachiant clasic si dischetele aferente. Am fost la limita cu banii, ca altfel cumparam o apa micelara de la Bioderma travel size, dar de, am schimbat aproape toti banutii mei in euro :))
Am ales marca Bella pentru ca era cel mai mic pachet de pe raft: 20 de servetele fata de alte marci care aveau 50 de bucati si prin urmare erau mai umflate.
Au un miros discret, sunt potrivite ca marime, dar destul de uscate. Curata fondul de ten mai bine decat creionul dermatograf. M-am trezit cu ochi de panda ( adica urme negre sub pleoape).
Am avut o reactie ciudata de la ele in sensul ca ma ustura obrajii de la ele, dar nu si ochii. Ma asteptam sa fie exact invers, sa am probleme cu ochii, dar nu. Pana la urma, am umezit servetele cu apa calda si am scapat de durere. Dar nu e normal sa dai cu apa pe servetele umede! M-am cam enervat putin :)))  Si nu doar eu, inca 2 fete care nu au avut demachiant dupa ele si au folosit servetelele mele, au prezentat aceleasi simptome: obraji inrositi si usturime.
Am folosit 4 zile consecutiv aceste servetele si in fiecare seara aceeasi reactie ( alergica oare? ), dupa care ori umezeam servetelul ori ma spalam cu apa calduta si imi trecea. Garantat nu o sa le mai folosesc pentru demachiere pe viitor. Am folosit cateva servetele sa imi sterg cizmele, ba sa ma spal pe maini in metrou ( cand am terminat servetele umede) si asa am terminat pachetul.
Sa fi nimerit eu un pachet "stricat"? Nu contin alcool dupa cum scrie pe eticheta, dar nici nu am gasit restul ingredientelor pe pachet ( poate sunt trecute, dar la cat de minuscul sunt scrise si in cate limbi apar pe ambalaj, am renunt sa mai caut). Nu au fost foarte scumpe, cam 6 lei in Kaufland, dar momentan nu vreau sa risc.
Voi le-ati incercat? Cum au fost pentru voi?



2 comentarii:

  1. Pe astea nu le-am incercat,de obicei imi cumpar de la DM,dar nu am o marca preferata,tot le schimb.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu le-am incercat. De cand am descoperit lotunea micelara m-am lasat de servetelele demachiante.

    RăspundețiȘtergere