Lapte demachiant Beautiful Cosmetics

Am incercat demachiantul pe baza de apa termala, antioxivita si vitamina E din gama Beautiful Cosmetics, de la Phenalex Srl.
Desi stiam ca este un demachiant pentru fata, gat si decolteu, am facut prostia sa il incerc prima data pe ochi. Mare greseala: nu m-au usturat ochii, in schimb am avut o senzatie de ochi grei, nisip in ochi, ceva care ma deranjeaza. A curatat bine, dimineata nu m-am trezit cu urme negre de la eyeliner, cum pateam de obicei cu alte demachiante, dar ma gandesc eu ca daca nu au scris pe ambalaj ca e si pentru ochi, inseamna ca au stiut ei ceva.
Pe zonele indicate curata bland, nu agreseaza tenul, nu il lasa greu si incarcat.
Imi place foarte mult pompita de dozare a recipientului, super utila. 2-3 pompite sunt suficiente pentru curatarea fetei si a gatului. Laptele demachiant are o textura densa, cremoasa, de culoare crem si un miros discret, care dispare repede.
Contine apa termala, vitamina E si antioxivita, un puternic antioxidant extras din samburi si pielita de struguri, ce lupta impotriva imbatranirii premature a pielii. Nu contine parabeni, coloranti si parafine sintetice. 
 Un tub de 200 ml costa in jur de 24 de lei si il puteti gasi online sau in diverse farmacii si magazine naturiste.  

Daca sunteti in cautarea unui demachiant pentru fata, gat si decolteu, NU pentru ochi, va recomand sa il incercati. Nu o sa va para rau. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu