Arome de toamna , Tag

Am vazut acest tag pe A Beauty Tale, mi-a placut si m-am auto-invitat. Daca va place, feel free sa raspundeti si voi la intrebari.

1. Accesoriile preferate în această toamnă
Am o gramada de accesorii, imi place sa cumpar, sa ma uit la ele, sa le vad aranjate frumos prin camera. Problema mea e ca nu le port. Nu ma simt bine cu ele. Singurul lucru pe care il port zilnic este un inel sipreferatul meu este cel din poza. Acest elefantel a ramas pe un paltonas din Martie si nu l-am mai dat jos. Asa o sa il port. Imi place. Nu ma intereseaza ca e martisor! Rar de tot  port accesorii, dar de cumparat tot nu renunt :))

2. Lumânarea preferată pentru această toamnă
Indiferent de anotimp, prefer aromele de cirese si fructe de padure. Acum imi place varianta roz fructe de padure de la Ikea. Bunatatea asta a costat doar 4 lei, ma scuzati 3,99 :D Am pus ochii acum pe una alba, cu vanilie, tot marca Ikea.

3. Băutura preferată pentru această toamnă
Odata cu venirea frigului incep sa beau ciocolata calda. Am auzit vesti despre o ciocolata calda fara zahar. Nu am apucat sa o cumpar, dar la prima vizita intr-un supermarket e primul lucru de pe lista de cumparaturi. 

4. Cartea preferată
Nu am o carte preferata. Am stat mult si m-am gandit la asta. Am vazut lume care declara ca le-a fost schimbata viata dupa citirea unei carti sau ca le-au influentat anumite decizii. Ei bine, mie nu mi s-a intamplat. Nu am mai citit o carte de literatura de muuult timp. In ultimul timp m-am axat pe lectura usoara: gen carti de dragoste, de mister sau carti politiste. Usor de citit, care sa ma binedispuna. Tin minte si acum cat de suparata am fost dupa ce am citit Moara cu noroc, Ion si inca o carte care imi scapa acum numele, stiu doar ca era vorba despre o fata saraca, cineva o violeaza, dar tot ea ajunge in inchisoare  si pana la urma nenorocitul ei de sot sau persoana de care era indragostita (nu mai stiu exact) se casatoreste cu sora ei, dupa ce respectiva moare in inchisoare. Imi storcesc creierul si nu imi amintesc numele cartii. Nici povestea nu o mai stiu exact, doar asta mi-a ramas in minte. Oricum nu as vrea sa o mai citesc. ( later edit: pana la urma mi-am adus aminte numele cartii: Tess D'Uberville; am citit rezumatul sa imi aduc aminte povestea, nu ar fi trebuit, mai rau m-am enervat).

6. Rujurile preferate din această perioadă
In acest moment nu am un ruj preferat, ma intereseaza mai mult sa le termin pe cele care le am, pentru a putea cumpara altele. Am vreo 2-3 pe care le folosesc ca sa scap mai repede de ele. Dar ca sa aleg ceva care e in ton cu toamne, imi placerujul DC25 de la Flormar si gloss-ul de la Lancome. 

7. Ojele preferate
De obicei nuante de roz, dar am avut o perioada in care am fost axata pe negru si albastru. Nu depinde de anotimp, ci de cheful meu.

8. Mâncarea preferată în acest timp

Strugurii ca sunt de sezon! Cel mai mult imi plac strugurii roz. De fapt ce mai conteaza culoarea sau sortimentul? Orice strugure care chiar are gust adevarat imi place. In rest, mananc la fel. Orice din pui. 

9. Ce aștepți cu nerăbdare sezonul acesta?
Ca in fiecare toamna, astept ziua mea de nastere, pe 14 octombrie. Mai e putin. Apoi astept Haloween-ul si sarbatorile de iarna :))

10. Parfumul preferat toamna aceasta?
Nu mai folosesc parfum de cativa ani de zile pentru ca mi se face fizic rau. Nu suport nici sa stau langa persoane care folosesc parfum in exces. Inainte sa am aceasta problema imi place Femme de la Boss. Mereu miros acest parfum cand merg prin magazine dar nu mai imi place. Ori au schimbat formula, ori mi s-au schimbat mie simturile. Mai am 2-3 picaturi intr-o sticla acasa pe care le miros cand am nervi si imediat imi trece! 

Acestea au fost raspunsurile mele. Daca va plac si voua intrebarile si preluati tag-ul, spuneti-mi si mie intr-un comentariu ca sa pot citi raspunsurile voastre :) 




2 comentarii: