Marti = 3 ceasuri rele!

Cine e superstitios? Pe vremuri eu eram, dar de cand am crescut, nu mai cred in asa prostioare. Cu toate acestea , uneori soarta se incapataneaza si imi pune bete in roata :)) 

Aveam unele fixuri ca sa le spun asa si nu superstitii:
  • gurile de canal: nu calcam pe ele de nici o culoare, ba le ocoleam, ba saream peste ele, dar de trecut peste nici nu se punea problema! Nu de alta, dar eu am patit sa imi pice cainele de 3 luni in canalul acoperit. Nu stiu cum s-a rasturnat capacul, noroc ca aveam zgarda si lesa si am reusit sa il trag afara. Am sugrumat putin cainele, dar macar cainele era micut si am avut forta sa il trag. Daca era cainele mai mare, ori ii dadeam drumul, ori ma tragea dupa el. De retinut: nu calcati pe gurile de canal: nu va aduc ghinion, dar nu se stie niciodata cat de fix e capacul! Eu sunt patita: nici acum nu calc peste!
  • pisica neagra ce iti taie calea: cine nu se sperie cand vede o pisica neagra? Eu scuipam in san si ma intorceam 3 pasi inapoi. Acum ma gandesc ca pisica aia nu imi taie mie calea si se duce undeva! dar tot mai scuip imaginar de 3 ori :)))
  • data de 13 si mai ales daca se nimerea vineri 13 era jale: stiam ca trebuie sa se intampla ceva rau, gen ascultat la romana sau certuri cu parintii! Acum stiu ca nu avea nici o legatura cu data de 13, ci mai degraba cu faptul ca exact in aceasta zi nu eram eu pregatita si cu lectiile la zi. Iar de cand ziua mamei, adica 13, a picat intr-o vineri am scapat de acest fix. Nu s-a intamplat nimic urat in acea zi!
  • sa nu cumperi haine si jucarii inainte sa se naste copilul pentru ca risti sa pateasca ceva: nu am eu copil, dar din experienta prietenilor am invatat ca nu trebuie cumparate hainute atata timp cat nu stii cat de mare e copilul. E posibil sa aibe 51 de cm, in loc de 48 cat e media si atunci de faci cu hainutele? ca le-ai luat prea mici. Sau poate sunt prea mari si atunci degeaba te gandesti ca o sa creasca bebele, tot trebuie sa cumperi hainute potrivite pentru el acum. Asa ca mai bine astepti. 
  • marti tine ghinion si sunt 3 ceasuri rele. Asta e singura care se mai potriveste si acum. Nu stiu daca cred in ea sau nu, dar uneori chiar e marti si mi se intampla lucruri nasoale si de obicei vin in cate 3 patanii. Ca de exemlu ziua de azi.
Am inceput ziua cu o unghie rupta, din vina unui imbecil in tramvai. Am povestit aici mai multe, nu vreau sa reiau povestea. 
La nici 5 minute dupa ce am plecat de la munca, mi s-a dezlipit sandaua pe strada. Din senin, fara nici un advertisment. Era a patra oara cand le port, deci nu pot sa zic ca erau uzate.
 Aveam in plan sa merg la cumparaturi ca altfel muream de foame si imi era rusine sa merg asa pe strada, asa ca m-am oprit la primul magazin ce mi-a iesit in cale sa imi cumpar o pereche de incaltaminte. Zis si facut! Modelul care mi-l doream, o pereche de balerini imitatie de piele intoarsa nu aveau marimea mea. Nici o problema, aleg altceva:
( pe unghiute am oja farmec 2841 )

Dragute, nu? Am plecat incaltata cu ele si cu vechile sandale in geanta. Bun.
 La nici 5 minute dupa ce am plecat din magazin am simtit cum se desface fermoarul la piciorul drept. M-a apucat rasul pe strada. Se uita lumea la mine. Noroc ca aveam castile in urechi si m-am prefacut ca vorbesc la telefon :))) La cat de putin am dat pe ele, mi-a fost rusine sa ma intorc inapoi la magazin. Sa imi fie invatatura de minte sa nu mai cumpar incaltaminte ieftina! De 15 lei macar odata trebuia sa le port fara grija.
Ghinion de 3 ori! Pana la urma tot accidentata am mers la cumparaturi, dar macar aveam siguranta ca sunt la acelasi nivel: daca se desfacea complet talpa la sandaua roz atunci era  grav, ca erau vreo 6-8 cm diferenta intre ele. Maine le duc la reparat, ca sunt dragute si inca mai e cald afara. 

Ziua nu s-a terminat inca! Dar ce poate sa se mai intample? Sa-mi taie netul, sa se ia curentul? :)))

Voi in ce superstitii credeti sau ati crezut?


1 comentarii:

  1. :))) m-a amuzat pevestioara cu catelul :)) Bietul de el!
    data de 13 imi aduce noroc,ba chiar pot sa spun ca este numarul meu norcos :D

    RăspundețiȘtergere