Farmec 351

Am gasit rosul perfect!!! Nu pot sa exprim in cuvinte cat de fericita sunt. Am incercat o gramada de nuante de rosu, dar nici una nu mi s-a potrivit. Ba era rosu portocaliu, ba rosu prea inchis, ba spre grena. Nu stiu, poate sunt eu prea pretentioasa. Posibil si pentru ca am pielea alb galbuie. Acum  sunt bronzata, dar presimt ca o sa -mi placa aceasta oja si pe timp de iarna. Am cumparat oja rosie de la cea mai ieftina pana la marci de lux si tot nu am fost multumita, ca intr-un final sa descopar Farmec nuanta 351.

Am cumparat aceasta sticluat cu aproximativ 10 lei din Cora. Aveau vreo 4 nuante de rosu, dar din prima am pus mana pe aceasta nuanta si cu asta am plecat acasa!


 Oja rezista destul de bine pe unghiute, cam 6 zile. Poate si mai mult, dar dupa 6 zile am reimprospata eu culoarea.

 Are si putin luciu. Eu am folosit un top coat special pentru luciu, dar merge si fara.


 In sfarsit am si  eu unghiutele lungi, dupa ce m-am chinuit luni de zile cu vitamine si bai de ulei fierbinte.

Super oja! Daca nu ati gasit nuanta voastra preferata de rosu, cautati la Farmec au mai multe. Cand ma gandesc ca am dat 70 de lei pe o oja de la Sephora care nici macar nu imi place ma apuca nervii.... Bine macar ca am descoperit intr-un final 

5 comentarii:

  1. Bine te-am găsit! M-am abonat la blogul tău!

    Mă bucur că l-ai găsit, şi eu sunt în căutarea lui de ceva vreme, deocamdată eu am găsit rozul perfect şi cunosc sentimentul :)) O să încerc nuanţa aceasta de la Farmec, poate va fi şi roşul meu preferat, îmi place cum arată.

    Te pup :*

    http://justbeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos! Ne bucuram mult ca iti place! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Am vazut rozul pe blogul tau, e frumos. Eu am avut noroc ca erau mai multe nuante de rosu pe raft si asta mi-a atras atentia din prima.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu oja aceasta si imi place mult! <3

    http://www.lorenamarchis.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere