Twist Up the Volum - Bourjois Paris

Cand am aflat prima data de periutele de rimel care se "intorc" am vrut si eu instant unul, dar cand am vazut pretul ( in jur de 50 de lei ) am pus produsul pe lista de asteptare. Norocul meu a fost sa-l primesc cadou de la o prietena, altfel nu stiu cand ii venea randul sa il cumpar :))) 
Rimelul Twist up the Volume este primul rimel Bourjois cu o periuta care se transforma. Twist 2 în 1, pentru alungire, definire si volum. Pozitiile periutei se actioneaza rotind capacelul alb din capatul rimelului. Prima pozitie alungeste si defineste, a doua ofera volum. De fapt, asta se presupune ca face rimelul. Eu nu vad nici efectul de alungire. nici cel de volum. 

Asa arata genele mele fara rimel.
Cu rimelul Bourjois Twist Up the Volum (doar la un ochi, genele superioare).
 Nu mi se pare ca se vede vre-un efect de alungire sau volum, pur si simplu sunt mai negre, mai bine definite, ba inca uneori lipeste genele, smocuri, smocuri. 
Dupa ce folosesca cest rimel, am impresia ca genele mele sunt mai rare pt. ca sunt lipite intre ele. In loc sa am genele rasfirate, ca in poza fara rimel, dupa rimelare sunt in buchetele. Nu stiu, poate e doar impresia mea. 
Sa va arat periuta acum. E destul de mare, cred ca e din silicon, nu stiu sigur. Nu miroase a plastic si nici rimelul nu este foarte parfumat.
Dupa rasucirea capacului alb, din varful baghetei, periuta se strange, e mai mica si "rasucita".
In coltul stang se vede cum este periuta normal, iar in celelalte 3 pozitii cum este rasucita. Un element interesant, dar nu cine stie ce. E aiurea tocmai pentru ca din acest motiv am vrut acest rimel, dar dupa ce l-am folosit nu mi-a placut. Inca o lectie ca nu tot ce vedem prin reclame e si adevarat. Imi tot repet fraza asta dar tot pic in plasa publicitatii. 
In poza de mai sus, am vrut sa va arat diferenta dintre periute: la ochiul stang am folosit periuta normala, la cel drept am folosit si periuta rasucita. Adica prima data am folosit periuta in forma initiala, iar apoi am rasucit capacul si am rimelat iar genele de la ochiul drept. Iar in poza de mai jos, puteti vedea efectul de rasucire si pe ochiul stang. 
Rezista 10 ore pe ochi, nu curge, nu se lasa. Poate rezista si mai mult, doar ca eu nu am stat mai mult de 10 ore machiata cu el. Se demachieaza foarte usor fata de alte rimeluri, imediat se sterge de pe ochi.

Mie nu imi place deloc acest rimel. Acum ca ma uit la poze ma mir si eu de cat de frumos se vad genele mele, dar credeti-ma ca in realitate nu e asa.  Trebuie doar sa imi aduc aminte cum arata genele mele cu alt rimel si imediat imi dau seama de diferenta. Sa va arat si voua, ca sa nu ziceti ca am eu pitici pe creier.

Asa arata ochii mei cu un rimel care imi place, puteti citi mai multe aici. Am eu vedenii? Se vede clar diferenta, nu? 


Ati folosit acest rimel? Ce parere aveti despre el? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu