Romwe Hollowed Heart Back Black Dress

Rochia neagra e cel mai simplu de asortat. Poate si din acest motiv aceasta rochita neagra e printre favoritele mele.
Sau poate e din cauza inimii de pe spate :)))
Rochia am cumparat-o de pe Romwe. Nu pot sa va dau link direct pentru ca nu mai este pe stoc. Am dat in jur de 30$, adica 115 lei. A meritat toti banii. Materialul e super usor, dar nu se lipeste de corp. Imi place croiala, ascunde perfect burtica, decolteul nu e nici prea prea, nici foarte foarte. 
Are o lungime aceptabi;a, nu e foarte scurta, dar nici de babe: o palma si ceva deasupra genunchiului.

 Poza de mai sus imi aduce aminte de Sailor Moon, cum le zburau rochitele in timpul transformarii lor din fete obisnuite in soldati senshi :) 
 Pozele sunt facute in Grecia, pe Insula Thassos: Laguna Giola. Un peisaj de vis: dintr-o gradina de maslini se coboara pe niste stanci, se observa lacul in stanca, iar apoi marea.  
Ce parere aveti despre rochita mea? Stiu ca v-am aratat multe tinute si am zis aproape la toate ca sunt favoritele mele, dar asta e: imi plac toate!

Reduceri active pe ROMWE:
World cup Flash Sale
Up to 80% off, all $12.99
Date: 11/7/2014 -14/7/2014 , 3 days only
Free shipping worldwide within 24 hours
Go : http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=603%3Ffacebook%3Dbella.cherie.marie



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu