Portfard de vacanta!

 Mai am 4 ore pana plec la drum intr-o mini vacanta la mare. Cu chiu si vai am terminat de facut si bagajul. Asta dupa ce am rascolit si probat tot sifonierul! 

M-am gandit ca sa va arat si voua ce imi iau eu dupa mine in vacante in materie de "cosmeticale". Hainele sunt prea complicat de pozat, pot sa va spun doar ca am un ghiozdan plic si o geanta de plaja dupa mine, dar o sa va arat probabil cateva articole in imagini dupa ce revin. Sigur o sa fac eu ceva sedinte foto pe acolo.

Ca sa nu mai lungim povestea, va prezint bagajelul meu de infrumusetare:
 Apropo, va place geanta mea de plaja? Eu sunt topita dupa ea. In realitate culorile sunt mult mai vii si portocaliul din poza e de fapt un rosu superb.  
Cate portfarduri credeti ca am in geanta? O persoana normala cred ca s-ar multumi cu unul, eu am doua, ca-s mai greu de intretinut :)))
Hai sa o luam cu inceputul.
Pentru ca sunt o persoana precauta si nu se stie niciodata, am luat cateva absorbante Biontimo dupa mine. Casetuta e de la Always, dar nu mai conteaza. E cineva care nu a incercat Always pana acum? Nu cred.
Mi-am facut manichiura si pedichiura singura asta seara, cu aceasta superba oja China Glaze. Am mai avut aceasta culoare pe unghii si a rezistat eroic 6 zile, dar nu stiu cum reactioneaza la apa de mare, asa ca mai bine o iau dupa mine, decat sa am surprize neplacute.
M-am inscris la campania de testare a gamei Apidermn lejer, despre care v-am anuntat aici ,  iar de cateva zile am primit produsele asa ca trebuie sa ma tin de treaba si am luat demachiantul si apa tonica din game Apidermin Lejer. Nu am mai luat dupa mine cremele de zi si de noapte, pentru ca pur si simplu nu am mai avut loc, plus ca sunt maricele.
Creme cu protectie solara: una inceputa de anul trecut cu factor 20 de la Gerocossen si una noua cu factor 50 de la Avon.
Un deodorant Gerovital pe care l-am cumparat zilele trecute pentru ca am vazut ca scrie fara alcool si fara parabeni pe el. A costat doar 3 lei si ceva. Sincer nu imi prea place, pentru simplul motiv ca nu face fata. Nu pastreaza pielea uscata. Dar este micut si asta il face travel size perfect.
Un BB cream cu factor de protectie 15 de la Nyx, o paleta de farduri Nyx, un creion negru de ochi si altul alb de la Nyx si un rimel Bourjois pentru un machiaj simplu si de efect.
Dischete demachiante si o periuta. Acasa folosesc periuta electrica de dinti, pentru calatorii am mereu periute normale de rezerva. Dupa ce am salvat pozele pe calculator, mi-am adus aminte si de pasta de dinti. Am rectificat greseala, acum am si pasta in bagaj!
Nu plec nicaieri fara brevoxyl! Crema mea de suflet. Am mai luat ceva mostre de crema de fata de la Vichy, crema de corp de la Flormar si gel de dus exfoliant de la Nivea. In timp ce scriu realizez ca nu am luat sampon dupa mine, dar din 6 fete si 2 baieti, se gaseste macar unul cu sampon  :)))) Nu mai am loc de un fir de ata in bagaj! 
Acadelele antigreata din plante se gasesc doar la farmacia Donna. Sunt super bune, chiar nu mai am rau de masina de la ele. Am mai luat ceva pastilute pentru durere, sa fie! Si cat pe ce sa uit pieptenele, dar mi-am adus la timp aminte de el.
Acum sa vedem cum le sortez!
Unul e deja plin. Sa vedem daca restul incap in celalalt portfard!
Cam umflat, dar se inchide.
Si victorie!!! M-am incadrat in 2 gentute.

 Pentru geanta de mana am pus deoparte 2 luciuri de buze roz si un balsam colorat (rosu). Un luciu de buze este de la Oriflame, din gama The One, despre care am scris mai multe aici. Celalalt este de la Benecos, iar balsamul de buze de la Nyx. Pudra de fata tot de la Oriflame, din gama The One.  Cartea gratuit cu revista Libertatea pentru Femei ca sa am ceva de citit pe plaja.

Chiar daca am un singur ghiozdan plin cu haine, geanta de plaja cu cosmetice & prosopul de plaja si geanta de mana, pe total sunt cateva kilograme bune de carat. Bine ca e masina parcata aproape de bloc!

Mai am 3 ore pana la plecare. Incerc sa dorm putin. Noapte buna sau buna dimineata, in functie de caz :) Distractie placuta si voua in acest week-end prelungit. Ne vedem/auzim marti!

1 comentarii: