Aqua Strappy Back Skintight Midi OASAP Dress

Nu imi prea plac mie rochiile mulate pe corp, dar mi-am comandat una in ideea ca o sa ma motiveze sa slabesc. Sper sa functioneze pentru ca nu prea imi place cum arat in ea. Modelul e super, corpul meu strica rochia :)))
Rochia e cumparata de pe OASAP. Eu am dat 14 dolari pe ea, reducere de la 25. Acum vad ca apare pe site un pret de 19, fara sa fie redus. Probabil au mai ieftinit-o.
Culoarea se schimba in functie de lumina soarelui: ba o vad albastru, ba verzui. Insertiile de material negru de pe margine dau aluzia unui corp mai subtirel. Imi place!

Rochia e din poliester si spandex, un material usor elastic. Eu am purtat-o la mare si mi-a fost foarte cald in ea. Se vedea orice urma de transpiratie , dar se usca imediat. A fost foarte cald intr-adevar, dar data viitoare nu o mai iau la mare cand plec. Poate este o rochie care se poarta mai degraba primavara si toamna, chiar daca are spatele asa de gol.
S-ar fi potrivit mai bine cu o pereche de pantofi negri, dar nu am nici o pereche. Cand am facut ultima data curatenie in dulapul cu incaltaminte am aruncat tot ce era vechi, julit, demodat sau pur si simplu ce nu imi mai placea, asa ca am ramas doar cu o pereche de pantofi negri, gri si cei maro din picioare. 
Aveam si sala de sport la hotel, dar am intrat sa vad aparatele si cam atat. Data viitoare imi iau si echipamentul dupa mine! 
Se vad putin dungile de la lenjerie prin rochie, dar presupun ca pe o persoana mai slaba nu s-ar vedea. Rochia nu se sifoneaza, dar face cute daca nu stai dreapta, iar eu trebuie mereu sa-mi aduc aminte sa stau dreapta. Paote daca repet de mai multe ori fraza asta, o sa-mi intre mai bine in cap. 

Pe total sunt multumita de aceasta rochie, problema e de la mine. Poate pe viitor o sa o port mai des, daca imi indeplinesc obiectovul de a mai slabi. Ramane de vazut. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu