ROMWE Floral Print Lace Pleated White Dress

Ultima data cand am fost in parc pentru o sedinta foto, v-am aratat o rochie maxi si v-am spus ca aveam pe dedesubt inca o rochie. Ei, acum a venit si vremea ei pentru prezentare. Tot am zis ca o sa scriu articolul, dar mereu am gasit altceva de facut. Acum dupa o zi de curatenie si spalat haine, m-am asezat in pat si m-am apucat de scris :) 
Rochia a fost cumparata de pe Romwe, nu pot sa va dau link-ul exact pentru ca nu mai este pe stoc, dar va pot da link-ul pentru varianta neagra a acesteia. Au acelasi pret, asa ca puteti intra aici daca vreti mai multe detalii.  Mie mi se pare mai atragatoare varianta pe alb. Voua care va place mai mult?
Am ales marimea L, dar ca de obicei marimile nu corespund. Este de fapt un M. La inceput m-am chinuit sa intru in ea pentru ca desteapta de mine nu a observat ca are fermoar pe o parte si am "tras-o" peste cap, m-am chinuit putin la sani, dar am reusit intr-un final fara sa pocneasca vre-o cusatura. Ca sa ajung mai tarziu acasa, la Tg-Jiu (in alta zi) si sa ma intrebe mamii de ce ma chinui sa ma dezbrac cand pot foarte usor sa deschid fermoarul?! "Ce fermoar?" Nu are nici unul zic eu. Bineinteles ca avea! Ce pot sa zic, era foarte bine ascuns fermoarul, de nu l-am vazut :)))) De acum inainte o sa verific mai bine hainele. 
Gulerul imi aduce aminte de uniforma scolara, dar imi place. Cand ma plimbam prin parc, am observat ca mai toate doamnele in varsta se uitau la mine. Dar cred ca de fapt admirau rochia. Probabil la guler sau la imprimeul floral gandesc eu. Am crezut ca e doar impresia mea ca se uita "babele" la mine, dar a observat si prietena cu care ma plimbam. Ea a zis ca e datorita lungimii, ca in ziua de azi fetele poarta doar rochii scurte. E adevarat ca rochia e pana in genunchi, nu e nici lunga, nici scurta. Dar acum cine stie? Poate le-a placut "moaca" mea.
Imi place foarte mult imprimeul cu flori, e vesel. Imi place ca in talie e o portiune crosetata ca o bentita. Rochia are dublura pe dedesubt, dar oricum materialul nu este transparent, asa ca nu se vedea nimic prin el. 
Ma bate gandul sa imi iau si versiunea pe negru, dar ma mai gandesc.

Nu am rezistat tentatiei si mi-am cumparat o inghetata si o scoverca ardeleneasca cu nutela. Mirosul era prea puternic. Toata lumea care trecea prin zona se oprea acolo si cumpara ceva. Adio regim!
Dupa cateva ore de mers prin parc a disparut si soarele. Am luat geaca pe mine si s-a terminat "distractia" pentru ziua respectiva. 
Se vede pe fata mea cat de obosita eram. Dar a meritat. Voi cum va rasfatati la o plimbare prin parc? Sau doar eu iau pauza de la regim cand sunt in "aer liber"?


1 comentarii:

  1. Beautiful
    http://beautydrugs.blogspot.com/2014/06/saeed-ghani-goat-milk-face-wash.html

    RăspundețiȘtergere