Jurnal de dieta ( 2 )

Nu mi-a placut ce-am vazut pe cantar azi dimineata... dar asa patesc mai mereu dupa o zi in care mananc legume: greutatea creste cu cateva sute de grame. 
Stiu ca e doar retentie de apa, si nu grasime propriu zisa, dar tot stresant e. M-am obisnuit sa mananc o zi proteina (carne, oua, lactate) si o zi proteina cu leguma. Acesta era regimul meu. Aaa, si fara paine. Dar asta e regula veche pentru mine. De cativa ani buni am renuntat la paine. Acum am hotarat sa pastrez aceasta alternanta a zilelor si in plus sa substitui o masa sau doua pe zi cu produsele pentru slabit Gerlineea. 

Astazi am mancat putin si des, ca un bebelus.
  • ora 8: omleta din 2 oua
  • ora 11:30 : doua batoane Gerlineea cu praline. Mi s-au parut mult mai dulci decat cele cu caramel. Poate si din cauza asta mi s-a facut foame mai repede. Cele cu caramel sunt mai satioase.
 
  • ora 13: un ou fiert
  • ora 14:  3 biscuiti cu aroma de lamaie si vanilie. Imi place gustul dulce acrisor. Eu nu simt aroma de vanilie, dar nu-i problema, imi place gustul. 
  • ora 16: iar 3 biscuiti Gerlineea, tot vanilie cu lamaie.
  • ora 18: friptura din muschi de porc cu o salata de muraturi asortate.
Am baut 1,5 L apa si nelipsitul Cola Zero 1 L. Am pierdut tramvaiul si nu am vrut sa il astept pe urmatorul, asa ca am mers pe jos in pas alert 35 de minute, adica 4 statii luuuungi de tramvai (cu tramvaiul fac 10-15 minute in functie de trafic).

Am impresia ca am mancat mult azi, dar imi era foame si pur si simplu nu am vrut sa ma abtin. Mi-am dat seama ca mai mult rau imi fac mie daca stau nemancata. Eu mananc cand imi e foame. Totusi inainte beau apa, nu cumva sa confund senzatia de sete cu cea de foame si daca nu imi trece inseamna ca imi e foame cu adevarat. Nu am patit pana acum sa le confund pe cele doua, dar daca asa am citit pe net ca trebuie verificat asa fac si eu :)))) 

Azi am fost mai mereu pe fuga. Batoanele de cicocolata le-am mancat direct la birou in timp ce lucram, am stat 5 minute jos la masa sa mananc un ou, un pachet de biscuiti l-am mancat in timp ce eram la coada la Registrul Comertului si altul cand eram la Administratia Financiara :))) Poate am mancat si din plictiseala, nu stiu sigur.

Cam asta a fost ziua 2 din provocarea Gerlineea pentru mine.

4 comentarii:

  1. Nu am putut niciodata sa am un program al mesei :)) Asta pentru simplu fapt ca mananc doar cand mie foame,iar cand se intampla mananc foarte incet si ma satur foarte repede :)) iar apa este nelipsita,daca raman fara apa mai mult de 3 ore simt deja cum "mor" incet incet =))
    Si daca tot vin caldurile,apa o sa-mi creasca si mie greutatea si burtica :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine ca bei apa, mie cand imi e sete beau Cola. Un obicei foarte prost. Am 2 mese fixe, dimineata la 8 si ceva si seara in jur de 6, 6:30. In rest cand apuc si dupa cum ma taie foamea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu uita ca cele 2 batoane INLOCUIESC masa de dimineata, de pranz sau de seara, in masura in care vrei sa le folosesti la gustare poti consuma cate 1 baton :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu, 2 batoane au fost pranzul meu. restul au fost gustari( adica 1 ou fiert, iar mai tarziu cate 3 biscuiti)

    RăspundețiȘtergere