Royal Style Kate Middleton Dress from OASAP.COM

De vreo 3-4 ani incoace urmaresc aparitiile Printesei Kate. O ador. Atat fiinta ei, ca persoana, cat si stilul de imbracaminte. Mi-am dorit multe tinute pe care le-a afisat la diverse evenimente sau pur si simplu cand era urmarita de paparazzi. De obicei in articolele respective era scrisa si sursa de unde cumparase hainele, dar desi unele erau branduri accesibile, gen Zara, eu una nu imi permit. De exemplu imi vine in minte o rochie albastra de la magazinul mai sus mentionat care la noi costa 350 de lei. Eu mai mult de 150 de lei nu dau pe o rochie. Mi se pare exagerat de mult. Limita voastra care este?

Pe piata au aparut nenumarate modele de rochii dupa modelul celor purtate de ea. Bineinteles ca materialul nu este de aceeasi calitate, dar au un pret rezonabil si mie imi convine. Daca vrei calitate scoti banul, daca nu, dai mai putin, dar ai totusi stilul dorit.

Eu am optat pentru o rochie fake si nu imi pare rau. Sa va arat modelul dorit de mine! Sunteti curioase?



 Va place? Kate a purtat aceasta rochie la o vizita oficiala a cuplului Obana, dar am preferat sa nu pun poze si cu ei :)

Pentru ca nu am silueta  printesei, eu am ales varianta pe negru. Ma simt mai bine in culori inchise, culori care subtieaza. Nu-mi permit sa port alb, crem, beige, chiar daca imi plac aceste culori.




 Eu am preferat sa port bata de pe talie la spate si am evidentiat talia cu o curea. Preferat e mult spus, sincer m-am imbracat la repezeala si nu am mai stat sa ma dezbrac iar, desi nu mi-ar fi luat mai mult de un minut, dar omul cand se grabeste, se grabeste :))) 



Am avut noroc si in privinta materialului: tencel. Pana acum nu am mai auzit de el, dar din ce am citit am vazut ca este un material eco friendly, realizat din fibre naturale, mai exact pasta de lemn; pielea respira prin el si are o putere de absorbtie a umiditatii cu 50% mai mare decat bumbacul. Este desemenea indicat persoanelor cu pielea sensibila, materialul este moale si da o senzatie placuta la atingere. Eu chiar m-am simtit bine in aceasta rochie. Pe net scrie ca nu se sifoneaza repede si este adevarat, am mers si cu masina, am stat si pe scaun si nu a patit nimic, dar totusi am observat ca este greu de calcat. Greu in sensul ca daca are cute trebuie insistat pe ele fata de alte rochii pe care le am si se calca usor. Dar macar e rezistent la "riduri".


Momentan nu mai este pe stoc, dar probabil o sa primeasca, daca vreti citi mai multe detalii despre rochie, puteti intra AICI.

Eu am ales marimea US8, adica 38 de la noi. Cred ca s-ar fi potrivit mai bine cu dresuri de culoarea pielii, dar totusi vremea nu permite acest lucru. Cat despre incaltaminte am ales o pereche de balerini crem si o pereche de pantofi maro, pentru ca nu mai am absolut nimic de incaltat (de primavara) pe negru. Toti balerinii si pantofii negrii i-am aruncat din diverse motive: ba s-au dezlipit, ba s-a desprins o catarama si nu mai putea fi pusa la loc, ba erau de 5 ani si gata le-a trecut sezonul. Inca o scuza pentru a merge la cumparaturi!

Va place rochia? A meritat aproape 40 de dolari? M-am incadrat in limita mea pentru rochii.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu