Un model simplu de unghii

Timp de 2 saptamani nu am avut nici o oja pe unghiute, nici macar lac incolor. Am urmat tratamentul de la Farmec, cu vitamina B12. Din pacate nu a dat rezultate, tot unghii crapate, casante, exfoliate sau cum vreti sa le mai ziceti. Nu le taiam bine, ca imi si aparea cate o crapatura pe mijlocul unghiei... crestea putin unghia, trebuia sa o tai iar, ca se deplasa "ruptura" in jos. Alta data dupa tratamentul de la Farmec isi reveneau, dar acum nu am avut noroc. Am folosit si ulei de masline incalzit cat de tare am suportat eu, dar degeaba. Ciudat e ca nu am unghiile moi, chiar sunt tari. Cred ca problema e si din interior.  Analizele le-am facut acum o luna, toate bune si frumoase. Deci, in concluzie, de la ce oare am probleme cu unghiile? Nu am idee.
Sambata trecuta am reusit si eu sa-mi fac unghiile, nu am mai rezistat. Sunt taiate foarte scurt, forma nu ma pricep sa dau ( am un sentiment ciudat in stomac cand imi pilesc singura unghiile, asa ca pila mea e doar de decor, nu o folosesc) dar merge si asa....ca pentru lenesi. 


Am folosit pe post de baza o oja de la Gabrini nr. 301: alb sidefat. Am vrut initial sa cumpar alb mat, dar nu am gasit si nu am mai mers in alta parte, am luat ce aveau. Pret: 4 lei.

Peste am dat cu Farmasi Shimmer nr. 203: un lac cu particule argintii si diverse nuante de mov/roz din cate vad eu, care se vad super la lumina soarelui. Am dat de 2 ori cu shimmer peste baza alba. Pret: 7 lei.


Iar pe degetul inelar am folosit drept baza Farmasi Nail Enamel nr. 77, un mov pruna tare dragut, peste care am dat cu shimmer (un singur strat). Pret 7 lei.



Imi place foarte mult rezultatul. Voua care va place mai mult: cu baza alba sau mov? Mie imi plac ambele cum se vad, momentan nu am nici o preferinta.


Pe unghiile de la picioare am folosit doar baza mov si deasupra shimmer, dar nu am mai facut poze. Imi pare rau ca nu se vad si particulele roz/rosiatice din shimmer, dar ma credeti pe cuvant :) 

Acesta a fost primul meu articol din seria "unghiute pentru nepricepute": nu cred ca exista persoana mai neindemanatica ca mine in arta manichiurii! Astept cu drag parerile si sfaturile voastre.


1 comentarii: