Alternativa la sticla cu apa calda a bunicii

Va mai aduceti aminte ca pe vremuri se punea apa calda intr-o sticla de plastic pentru a incalzi patul sau pentru diverse dureri? Arata cam asa :


Recent am vazut la Lidl aceasta sticla plata de plastic, mi-a adus aminte de copilarie. Aveau si un model nou, mai mic, cat o palma in forma de inimioare, stelute, in care tot la fel se pune apa calda si se aplica pe zonele cu dureri. Ma batea gandul sa-mi cumpar una, pentru "acele zile" din luna. Dar nu am luat. 

Apoi am vazut un concurs pe facebook care avea ca premiu plasturi antidurere de la Biontimo. Am participat, dar nu am castigat :)))
Am citit apoi parerile fetelor care l-au incercat si am fost super curioasa sa vad si eu cum este. Asa ca intr-o seara am aterizat in DM si mi-am cumparat si eu.


Am dat 18 de lei pe o cutiuta cu 3 plasturi. Plasturii sunt ambalati in pliculete individuale, penbtru ca se activeaza la contactul cu aerul. Nu trebuie aplicat direct pe piele cum aveam eu impresia, ci trebuie lipit pe lenjeria intima. Eu sunt genul de persoana care ia si 4-5 pastile intr-o zi ca sa nu mai simt nici un pic de durere. Dupa ce am aplicat plasturele am asteptat vreo 10 minute, dar nu am mai avut rabdare si am luat totusi un Nurofen. 


Am simtit o caldura placuta, a tinut efectul cam 10 ore si nu am mai luat nici o pastila toata ziua. Deci a fost totusi o imbunatarire, fata de 5 pastile. Am vazut ca unele fete folosesc doar plasturii, fara pastile, eu una nu as putea. Ma simt bine cu el, dar nu as putea renunta la pastile. Cand esti la scoala, la birou sau plecata pe drumuri, plasturele acesta este o minune. Nu se vede pe sub haine, scade intensitatea durerii si ai o senzatie de caldura, ca si cum ai avea o sticla cu apa pe tine, dar fara presiunea si greutatea acesteia. 
Ma gandesc ca poti purta acesti plasturi si cand pleci la munte sau daca vrei sa te plimbi mai mult timp afara pe vremea asta friguroasa. 


Voi ati incercat acesti plasturi? Ati mai luat pastile dupa? 

1 comentarii: