Masca de par

Nu am folosit niciodata o masca de par cumparata si sincer nici nu cred ca o sa cumpar vreodata. Daca vad ca parul meu e lipsit de stralucire sau pur si simplu daca ma apuca cheful de infrumusetare, imi fac singura o masca pentru par din urmatoarele ingrediente: 
- 2 oua 
- 1 lingura ulei de masline
- 1 lingura ulei de ricin
- 1 lingura Vitamina A uleioasa
- 3-4 capsule de Vitamina E (sparg capsulele si folosesc uleiul din interior)

Se amesteca toate ingredientele, de preferat intr-un vas ceramic (merge si plastic sau sticla), cu o lingura (paleta) de lemn sau plastic. De evitat metalul. Am vazut ca unele persoane incalzesc uleiurile pentru ca se spune ca asa intra mai bine in par, dar eu nu am facut asa niciodata. 
Rezulta o compozitie lichida. Daca nu va place, puteti folosi doar galbenus de ou, iar rezultatul va fi cremos, ca o maioneza si mai usor de intins pe par. Eu am citit atatea pe net despre proprietatile albusului incat m-am hotarat sa folosesc oul intreg.

Masca se intinde pe par de la radacina spre varfuri. Se spune ca trebuie acoperit parul cu folie alimentara, eu folosesc o punga curata, e mai usor de manevrat :) Iar apoi acoperit cu un prosop cald. Eu am o masca de chirurg
Peste care imi pun si o caciula :))) se creeaza destula caldura in acest fel. 

Si stau asa frumusel 3-4 ore, dupa care fac baie. Aveti grija sa inlaturati bine toata masca din par, altfel o sa va manance scalpul. Daca nu aveti rabdare atata timp cu masca in par, macar jumatate de ora tot trebuie sa stati. Unele persoane se plang de mirosul mastii, pe mine nu ma deranjeaza, iar dupa spalare, mirosul dispare complet. 
Parul nu mai e uscat, e hidratat si arata vizibil mai bine. Am unele momente cand o fac saptamanal, alta data o data pe luna. Concluzia e ca nu trebuie bani multi pentru un par frumos si stralucitor, ci doar putin timp si perseverenta! 

Voi folositi masti cumparate? Cat de des le folositi?


5 comentarii:

  1. Foarte interesant si de tinut minte. Felicitari pt postare !

    RăspundețiȘtergere
  2. E super buna masca asta facuta in casa,eu cu 10 ani in urma m-am vopsit blonda :( si era sa raman fara par,cu masca asta perul meu s-a regenerat si A CRESCUT FRUMOS,O FOLOSESC SI IN ZIUA DE AZI 1-2 ORI PE LUNA <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e super buna. eu recunosc ca in ultimul timp nu am avut timp de ea, dar cat de curand o sa ma re-apuc de acest tratament.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu folosesc aceasta masca si imi place foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere