Comanda Avon

Aseara am primit in sfarsit produsele de la https://www.facebook.com/ProduseAvonCuPretRedus
Prima data am dat eu adresa gresita :( aiurita mai sunt! Am fost dupa cateva zile la posta sa intreb daca am primit ceva, dar fata de acolo a zis ca nu. Chiar daca era adresa gresita, trebuia sa ma gaseasca dupa nume, dar asta e, nu ma mai gandesc!

Dupa ce a fost expediata a doua oara comanda mea, m-am prezentat la posta fara aviz pentru ca nu mai aveam rabdare, mai aveam inca  un pachetelel de ridicat cu aviz, se repeta povestea: mi-au gasit doar coletul la care aveam aviz.Noroc ca am insistat sa mai caute prin cutiuta lor cu avize, ca altfel iar nu il primeam, desi de data asta am dat adresa corecta. De fapt pana la urma il primeam, dar trebuia sa astept avizul acasa. Problema a fost ca nu aveau in ordine alfabetica biletelele, tocmai la litera X m-au gasit, in conditiile in care numele meu incepe cu S.

Asa de nerabdatoare am fost ca am deschis cutiuta in metrou, noroc ca am prins scaun, altfel era mai greu de manevrat din picoare. Se uitau toti la mine :))


Am primit :
1) Fard de pleople True Color Quad -varianta Jeans
2) Set de produse Planet Spa Himalaya Goji format din gel de dus, lotiune de corp si masca regeneratoare pentru fata

Este primul quad pe care il am de la Avon, mai am 2 variante de paletute cu 3 farduri (nu mai stiu numele acum), dar imi mentin parerea: culorile sunt sterse, dar rezista minim 8 ore fara baza. Culorile nu sunt asa intense cum se vad in catalog sau cand ai paleta in mana si te uiti la ea, dar totusi sunt bune, in sensul ca nu se strang pe ochi si nu se sterg in timp. Daca ar fi mai pigmentate ar fi perfecte!

De asemenea este primul set de la Planet Spa, pana acum foloseam gama cu cirese, cu vanilie, portocale si capsuni. Imi place mirosul de Goji Fruits, chiar daca fructele uscate mi se par amarui si nu le suport deloc!
Gel de dus curata bine si mirosul ma relaxeaza,  lotiunea de corp hidrateaza si lasa pielea catifelata, iar masca pentru fata nu am incercat-o inca, dar am incredere ca o sa-mi placa.

Inca un lucru care mi-a placut si nu l-am mai intalnit pana acum: produsele de la Planet Spa au folie de sigiliu sub capac, pana acum nici un produs pe care l-am luat de la Avon, gen crema de corp, masca, gel de dus, nu au avut. Poate nu am mai luat eu produse Avon de mult timp si intre timp au introdus regula asta, sau poate doar gama asta are sigiliu, nu stiu, dar am fost placut surprinsa. 
Imi pare rau ca nu am facut poza sa vedeti, dar va dati seama ca eram mult prea nerabdatoare sa le folosesc :)


Daca doriti sa comandati produse Avon, va recomand https://www.facebook.com/ProduseAvonCuPretRedus 
Au tot timpul oferte, sunt de incredere si comanda ajunge super repede, in 2-3 zile, iar la comenzi mai mari de 40 de lei transportul este gratuit! Spor la cumparaturi!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu